Випуск 32(4)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/34317
Browse
Browsing Випуск 32(4) by Title
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021)Концепція збірника базується на багатоплановому науковому висвітленні проблем сучасної освіти і науки в умовах полікультурного глобалізаційного суспільства. Основні рубрики охоплюють всі освітні галузі (науки про освіту; філософія освіти; освітні вимірювання; дошкільна, початкова, середня, професійна, вища освіта, менеджмент освітньої діяльності тощо). Розрахований на фахівців гуманітарних наук. The collections’ concept is based on a multifaceted scientific coverage of the problems of modern education and science in terms of multicultural globalizational society. The main headings cover all educational areas (sciences about education; Philosophy of education; Educational measurements; Pre-school, primary, secondary, vocational, higher education, management of educational activities, etc.). It is designed for specialists in the humanities.Item From Boole’s logic to boolean applications in computer science(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Awwad, MohamadThe research objective. The first objective of this research is to formally explain the theoretical differences between Boole’s logic and the modern Boolean logic. The second objective is to show the immense role of Boolean logic in computer science through the developments of circuits design and cryptography.Item Методологічні виміри щасливого дошкільного дитинства(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Луценко, Ірина ОлексіївнаПостановка завдання. Категорія щастя визначається як педагогічна категорія. Водночас не визначено ключове спеціалізоване поняття, у якому було б окреслено істотні, суттєві ознаки об’єктивного опису дійсності, яка відповідає вимогам щасливого проживання дитиною дошкільного дитинства. The research objective. The category of happiness is defined as a pedagogical category. At the same time, a key specialised concept has not been defined that captures the essential, significant features of an objective description of reality that meets the requirements for a happy preschool childhood.Item Моніторинг ставлення Православної Церкви до Адвентистів сьомого дня в Україні(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Куриляк, В. В.; Полумисна, О. О.Постановка завдання. Охарактеризувати ставлення православ'я до протестантської конфесії – Церкви Адвентистів сьомого дня. The research objective. Describe the attitude of Orthodoxy to the Protestant denomination - the Seventh-day Adventist Church.Item Особливості організації змішаного навчання з використанням цифрових технологій(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Мар’єнко, М. В.; Сухіх, А. С.Постановка завдання. Дослідити особливості організації змішаного навчання з використанням цифрових технологій в закладах загальної середньої освіти. The research objective. Investigate the features of the organization of blended learning using digital technologies in general secondary education.Item Подолання комунікативних бар’єрів у процесі розвитку іншомовної професійної компетентності в умовах ЗВО(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Щур, Н. М.Постановка завдання. Уточнити фактори обумовлення й умови подолання комунікативних бар’єрів, які виникають при спілкуванні іноземною мовою на етапі розвитку ІПК, та обґрунтувати використання мовного коучингу як індивідуальної форми організації навчальної діяльності у процесі їх усунення. The research objective. To clarify both the contributing factors of arising and the conditions for overcoming language barriers to communication in a foreign language at the stage of PFLC development and to substantiate the use of language coaching as one of the strategies for one-to-one teaching in the course of eliminating language barriers.Item Соціальний захист школярів в Україні: ретроспективний аналіз(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Гавриленко, Т. Л.Постановка завдання. Розкрити питання соціального захисту школярів у закладах загальної середньої освіти в Україні впродовж другої половини ХХ ст. The research objective. To reveal the issues of social protection of schoolchildren in general secondary education institutions in Ukraine during the second half of the XX century.Item Творче мислення студентів як стратегічна мета університетської освіти(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Новіков, Борис Володимирович; Руденко, Т. П.; Костроміна, Г. М.Постановка завдання. Мета дослідження полягає у визначенні впливу проблемно-орієнтованого навчання на розвиток творчого мислення студентів. У межах даного дослідження необхідно розглянуто соціально-філософські засади розвитку творчого мислення; проаналізувати вплив розвиваючого навчання на розвиток професійного творчого мислення студентів; розглянути роль творчого мислення у розв’язанні складних задач та вирішені непередбачуваних ситуацій; визначити структуру творчого мислення та роль наукової інтуїції у творчому процесі.Item Українська національна ідея на вирішальних етапах розвитку українського суспільства(ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021) Овсянкіна, Л. А.; Ковальчук, Н. Д.Постановка завдання. Розкрити роль національної ідеї в добу українського бароко як вирішального етапу формування української нації. Проаналізувати головні ідеї розбудови української національної ідеї в контексті Кирило-Мефодіївського братства. Визначити роль і значення творчого доробку М. Драгоманова у розробці української національної ідеї, яка має глибинний зв’язок з історією народу, його менталітетом і традиціями. Дослідити суть концепції І. Франка про українську політичну націю як складову української національної ідеї та її роль у побудові Незалежної України.Item Інновації у підготовці студентів дошкільного профілю до розуміння вибору малят II року життя(ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація», 2021) Артемова, Л. В.Постановка завдання. Розробити навчальні тести, які спонукатимуть студентів у процесі власних виборів: зрозуміти й відчути вибори малят; ставитись до малят як до суб’єктів взаємного взаємовпливу з дорослим у навчально – виховному спілкуванні.