Випуск 111
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/8968
Browse
Recent Submissions
Item Трансформація знань в глобальному конкурентному середовищі: виклик маленьким фірмам подумати про електронне навчання(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Друзь, Ю. М.; Пішванова, В. О.; Гусак, Т. М.Стаття торкається проблем сьогодення та використання новітніх технологій у вищих навчальних закладах світу, зокрема британських. В статті піднімаються проблеми взаємодії та співпраці викладача та студента. Наскільки успішною стане стратегія електронного навчання, буде залежати від освітніх установ, викладання ними відповідного матеріалу та форм навчання, від фірм, які будуть заохочувати і підтримувати навчання і повторне навчання, та, перш за все, від схильності студентів використати всі можливості, що може забезпечити електронна освіта.Item Історичні та педагогічні умови розвитку освіти обдарованих дітей в Австралії(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Кириченко, С. В.Висвітлено історію становлення системи освіти Австралії. Досліджуються передумови, які призвели до розробки проблеми освіти обдарованих дітей в Австралії на початку XXI ст. Аналізуються фактори, що сприяли розвитку обдарованості і талантів у різних сферах діяльності.Item Мультимедійні засоби навчання іноземної мови майбутніх економістів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Карпова, О. О.У статті аналізуються та узагальнюються сучасні засоби навчання іноземної мови майбутніх економістів. Автор виділяє критерії, показники та рівні професійного володіння іноземною мовою студентами-економістами. У статті подано результати проведеного експериментального дослідження, що свідчать про ефективність визначених автором дидактичних умов навчання іноземної мови майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій.Item Кримські татари в суспільно-політичному житті Автономної Республіки Крим в роки незалежної України(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Драпушко, Н. А.Проаналізовано етнополітичну специфіку АР Крим 1990-х-початку 2000-х років. Визначено основні аспекти проблеми інтеграції кримських татар в українське суспільство, етапи цього процесу та їх особливості.Item "М'яка сила"Росії в Перській затоці(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Слободян, Н. В.Досліджено етапи становлення політики “м’якої сили” Радянського Союзу та Росії в стратегічно важливих регіонах. Розглянуто концептуальне закріплення політики “м’якої сили” на законодавчому рівні РФ. Висвітлено сучасні інструменти “м ’якої сили” щодо реалізації російської політики в регіоні Перської затоки.Item Стан військово-патріотичного виховання військовослужбовців збройних сил України та членів їх сімей: соціологічний аналіз(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Глушук, В. М.В статті розглядається стан військово-патріотичного виховання військовослужбовців Збройних Сил України та членів їх сімей за матеріалами соціологічного аналізу.Item Естетичне виховання молодших школярів у початковій школі на заняттях фізичної культури(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Величко, Н. А.В статті висвітлюються основні історичні етапи формування ідей про взаємодію естетичного і фізичного виховання. Представлені концепції філософів і педагогів щодо взаємодії фізичного та естетичного виховання як невід’ємних складових гармонійного розвитку особистості. Визначено загальні цілі, завдання і засоби естетичного і фізичного виховання в процесі розвитку особистості дитини.Item Професійна компетентність та її роль у формуванні майбутнього інженера-педагога(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Богославець, Л. П.Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження компетентнісного підходу в систему професійної освіти України. У статті проаналізовано поняття компетентність і компетенція та описана їх роль у формуванні майбутніх інженерів-педагогів.Item Історія українського сокільського руху в еміграції (1920-1930-ті роки)(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Тимошенко, Ю. О.Вперше вводиться у науковий обіг невідомі раніше архівні матеріали, що висвітлюють діяльність українських сокільських організацій за межами України. Розкрито організаційну структуру сокільських гнізд, їх чисельний склад, участь у представницьких акціях.Item Сучасні орієнтири системи педагогічної комунікації(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Бондарєва, Л. І.У статті визначено суть педагогічної комунікації. Сформовано структуру та охарактеризовано складові педагогічної комунікації. Зазначено, що педагогічна комунікація реалізується як система різноманітніших безпосередніх та опосередкованих зв’язків суб’єктів комунікації.Item Роль природничо-наукової підготовки у системі формування професійної мобільності майбутніх інженерів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Даньшева, С. О.В статті розглянуто роль дисциплін природничо-наукового циклу у системі формування професійної мобільності у майбутніх інженерів.Item Діяльність культурно-просвітніх громадських об'єднань етноменшин (друга половина 19-початок 20 ст.)(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Бойчук, Я. А.Аналізуються результати діяльності культурно-просвітніх об’єднань етноменшин на українських землях у складі Російської імперії.Item Сравнение образовательных програм в области здоровья в Турции, Ирландии и Америке(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Туркмен, Н. М.Целью данного международного сравнительного исследования является проведение сравнительного анализа характера обучения проблемам здоровья в учебных программах бакалавриата педагогики в начальных классах и классного руководства в Турции, Ирландии и Соединенных Штатах Америки (штат Калифорния). Было выяснено, что в Турции нет отдельных занятий на тему здоровья. В Турции, темы касающиеся здоровья, преподаются как часть образовательной программы отдельных дисциплин. Цель уроков здоровья в ирландских и американских начальных классах – воспитать физически, духовно и социально здоровое поколение, в полном соответствии с определением здоровья, сделанным Всемирной Организацией Здравоохранения. Программы бакалавриата по подготовке классных руководителей в Турции не содержат никаких предметов, связанных со здоровьем. Если рассмотреть программы подготовки классных руководителей в Ирландии и Америке (штат Калифорния), данные программы, помимо исследования образовательной программы в начальных классах, содержат знания, относящиеся к интеграции образовательных подходов к урокам здоровья.Item Розвиток музичного слуху молодших школярів на вокально-хорових заняттях у загальноосвітній школі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Хомич, І. М.У статті розглянуті основні етапи розвитку музичного слуху молодших школярів. Визначена сутність означеного феномена та розкрита специфіка проведення вокально-хорових занять у загальноосвітній школі.Item Принцип системності у сучасній вищій школі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Уваркіна, О. В.У статті висвітлено проблеми застосування системних досліджень, системного підходу до організації педагогічного процесу вищої школи. Розглянуті елементи педагогічного контролю, організації навчального процесу, а також можливості використання системного принципу у період модернізації вищої школи України відповідно до вимог Болонського процесу. З’ясовано, що використання у новітніх технологіях навчання методології системного підходу дає змогу здійснити підготовку конкурентоспроможного фахівця на європейському ринку праці.Item Теоретична сутність маркетингової інформації(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Рябова, З. В.У статті розкриваються сутнісні аспекти маркетингової інформації. Дається характеристика теоретичної сутності системи маркетингової інформації. Розкриваються вимоги до неї, описується її типологія та класифікація.Item Аналіз візуальних творів (цілі, етапи, рівні) в практиці навчання студентів образотворчого мистецтва(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Плазовська, Л. В.У статті розглядаються деякі аспекти потенціалу теорії аналізу творів образотворчого мистецтва, які автор статті вважає доцільними для освоєння студентами в ході навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі. Визначені науковцями цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені студентом дозволять йому набути якості професіонала достойного рівня. Окреслене допоможе зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів, що в її будові впливають на конструювання цілісної структури і естетично діють на глядача. Останнє пояснить різні сторони художнього процесу, хід і результати втілення ідеї автора.Item Структурний аналіз емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сакалюк, О. П.У статті розглядається емпатійна культура майбутніх учителів початкової школи, виокремлюються та характеризуються її структурні компоненти.Item Особливості використання засобів наочності під час вивчення англійської мови(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Скуратівська, Г. С.Застосування наочності пов’язано з пошуками методів навчання, навчанням студентів мислити поняттями та категоріями. Наочність в навчальному процесі сприяє гармонійному розвитку студентів, оскільки долається суперечність між внутрішньою теоретичною діяльність і зовнішньою, чуттєвою, практичною діяльністю.Item Моделювання організаційно-педагогічної системи формування музично-педагогічної компетентності (МПК) майбутніх вихователів та музкерівників ДНЗ(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Савченко, Р. А.У статті подано та обґрунтовано авторську модель організаційно-педагогічної системи формування музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів ДНЗ – вихователів та музичних керівників. Розкрито основні компоненти даної моделі-цільовий, змістовий, технологічний, результативний, що разом забезпечують професійну підготовку майбутніх педагогів.