Випуск 111
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/8968
Browse
Browsing Випуск 111 by Title
Now showing 1 - 20 of 33
- Results Per Page
- Sort Options
Item Актуальні проблеми трудового виховання особистості у 20-21 столітті(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Кошечко, Н. В.У статті здійснено цілісний аналіз педагогічних поглядів відомих вчених ХХ–ХХІ століття на проблему трудового виховання особистості. Особливий акцент поставлено на педагогічних ідеях Д. Сергієнка з цієї проблеми. Також, особливу увагу приділено концепції “школи чинності”С. Ананьїна.Item Аналіз візуальних творів (цілі, етапи, рівні) в практиці навчання студентів образотворчого мистецтва(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Плазовська, Л. В.У статті розглядаються деякі аспекти потенціалу теорії аналізу творів образотворчого мистецтва, які автор статті вважає доцільними для освоєння студентами в ході навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі. Визначені науковцями цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені студентом дозволять йому набути якості професіонала достойного рівня. Окреслене допоможе зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів, що в її будові впливають на конструювання цілісної структури і естетично діють на глядача. Останнє пояснить різні сторони художнього процесу, хід і результати втілення ідеї автора.Item Гуманістична спрямованість формування етнокультурної компетентності майбутніх учителів музики(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Лу, ЛуУ статті розглядаються особливості етнонаціонального розвитку суспільства, які впливають на формування у майбутнього вчителя музики етнокультурної компетентності.Item Діяльність культурно-просвітніх громадських об'єднань етноменшин (друга половина 19-початок 20 ст.)(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Бойчук, Я. А.Аналізуються результати діяльності культурно-просвітніх об’єднань етноменшин на українських землях у складі Російської імперії.Item Екологічний компонент в системі "Техносвіт-технологічна освіта"(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Авраменко, О. Б.В статті представлено загальну характеристику екологічним проблемам людства. Обґрунтовано, що формування екологічної компетентності у фахівців технологічної освіти представляє собою відповідне сполучення структурних компонентів, функціональних зв’язків (функції та діяльність педагога і студента) та відношення (суб’єкт-суб’єкт).Item Естетичне виховання молодших школярів у початковій школі на заняттях фізичної культури(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Величко, Н. А.В статті висвітлюються основні історичні етапи формування ідей про взаємодію естетичного і фізичного виховання. Представлені концепції філософів і педагогів щодо взаємодії фізичного та естетичного виховання як невід’ємних складових гармонійного розвитку особистості. Визначено загальні цілі, завдання і засоби естетичного і фізичного виховання в процесі розвитку особистості дитини.Item Кримські татари в суспільно-політичному житті Автономної Республіки Крим в роки незалежної України(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Драпушко, Н. А.Проаналізовано етнополітичну специфіку АР Крим 1990-х-початку 2000-х років. Визначено основні аспекти проблеми інтеграції кримських татар в українське суспільство, етапи цього процесу та їх особливості.Item Критерії, показники та рівні сформованості у майбутніх лікарів компетентності з опрацювання медико-біологічних даних у процесі навчання медичної інформатики(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Кривенко, І. П.В статті обґрунтовано сутність критеріїв, показників та рівнів сформованості у майбутніх лікарів компетентності з опрацювання медико-біологічних даних у процесі навчання медичної інформатики.Item "М'яка сила"Росії в Перській затоці(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Слободян, Н. В.Досліджено етапи становлення політики “м’якої сили” Радянського Союзу та Росії в стратегічно важливих регіонах. Розглянуто концептуальне закріплення політики “м’якої сили” на законодавчому рівні РФ. Висвітлено сучасні інструменти “м ’якої сили” щодо реалізації російської політики в регіоні Перської затоки.Item Модель управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Лузан, Л. О.У статті розкрито сутність побудови моделі управління розвитком професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін у закладах післядипломної освіти; визначено критерії та показники рівнів сформованості професійної компетентності вчителів філологічних дисциплін.Item Моделювання організаційно-педагогічної системи формування музично-педагогічної компетентності (МПК) майбутніх вихователів та музкерівників ДНЗ(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Савченко, Р. А.У статті подано та обґрунтовано авторську модель організаційно-педагогічної системи формування музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів ДНЗ – вихователів та музичних керівників. Розкрито основні компоненти даної моделі-цільовий, змістовий, технологічний, результативний, що разом забезпечують професійну підготовку майбутніх педагогів.Item Музично-виконавська майстерність як художньо-педагогічна проблема(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Корзун, В. В.Сучасна наука, що досліджує різноманітні прояви музично-творчої діяльності людини, є складною системою знань, пов’язаних з пізнанням різних музичних явищ, внутрішніх закономірностей музики, її функціонуванням. Теорія музичного виконавства займає своє особливе місце в охопленні цілої низки складних проблем, вирішення яких вимагає різних наукових підходів і спільних зусиль спеціалістів в галузі естетики, психології, педагогіки, музикознавства. На вивчення цих актуальних питань і спрямована стаття, мета якої є дослідження музично-виконавської майстерності у музичній педагогіці.Item Мультимедійні засоби навчання іноземної мови майбутніх економістів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Карпова, О. О.У статті аналізуються та узагальнюються сучасні засоби навчання іноземної мови майбутніх економістів. Автор виділяє критерії, показники та рівні професійного володіння іноземною мовою студентами-економістами. У статті подано результати проведеного експериментального дослідження, що свідчать про ефективність визначених автором дидактичних умов навчання іноземної мови майбутніх економістів засобами мультимедійних технологій.Item Особливості використання засобів наочності під час вивчення англійської мови(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Скуратівська, Г. С.Застосування наочності пов’язано з пошуками методів навчання, навчанням студентів мислити поняттями та категоріями. Наочність в навчальному процесі сприяє гармонійному розвитку студентів, оскільки долається суперечність між внутрішньою теоретичною діяльність і зовнішньою, чуттєвою, практичною діяльністю.Item Принцип системності у сучасній вищій школі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Уваркіна, О. В.У статті висвітлено проблеми застосування системних досліджень, системного підходу до організації педагогічного процесу вищої школи. Розглянуті елементи педагогічного контролю, організації навчального процесу, а також можливості використання системного принципу у період модернізації вищої школи України відповідно до вимог Болонського процесу. З’ясовано, що використання у новітніх технологіях навчання методології системного підходу дає змогу здійснити підготовку конкурентоспроможного фахівця на європейському ринку праці.Item Професійна компетентність та її роль у формуванні майбутнього інженера-педагога(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Богославець, Л. П.Стаття присвячена актуальній проблемі впровадження компетентнісного підходу в систему професійної освіти України. У статті проаналізовано поняття компетентність і компетенція та описана їх роль у формуванні майбутніх інженерів-педагогів.Item Пізнавальний інтерес як вирішальний чинник діяльнісної активізації учнів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Терлецька, Л. П.У статті проаналізовано інтерес як вирішальний чинник пізнавальної активності учнів. Розглянуто зв’язок між мотивами, потребами та стійкими інтересами, що стимулює особистість до дослідницької та пізнавальної активності, поглиблення знань, творчого ставлення до навчання.Item Розвиток музичного слуху молодших школярів на вокально-хорових заняттях у загальноосвітній школі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Хомич, І. М.У статті розглянуті основні етапи розвитку музичного слуху молодших школярів. Визначена сутність означеного феномена та розкрита специфіка проведення вокально-хорових занять у загальноосвітній школі.Item Роль природничо-наукової підготовки у системі формування професійної мобільності майбутніх інженерів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Даньшева, С. О.В статті розглянуто роль дисциплін природничо-наукового циклу у системі формування професійної мобільності у майбутніх інженерів.Item Системний розвиток закладу: від проектування до інноваційної практики(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Нечипоренко, В. В.У статті розкрито зміст поняття “системний розвиток освітнього закладу” та на прикладі Хортицького центру охарактеризовано напрямки системного розвитку навчально-реабілітаційного закладу, діяльність якого ґрунтується на концептуальних засадах педагогіки життєтворчості. Висвітлено значення модернізації реабілітаційного процесу, управління та моніторингу в контексті системного розвитку Хортицького національного навчально-реабілітаційного багатопрофільного центру.