Випуск 16 (9)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/26170
Browse
Recent Submissions
Item 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.(«Видавництво «Гілея», 2019)Концепція збірника базується на багатоплановому науковому висвітленні проблем сучасної освіти і науки в умовах полікультурного глобалізаційного суспільства. Основні рубрики охоплюють всі освітні галузі (науки про освіту; філософія освіти; освітні вимірювання; дошкільна, початкова, середня, професійна, вища освіта, менеджмент освітньої діяльності тощо). Розрахований на фахівців гуманітарних наук.Item Модус інформаційного мислення в континуумі техногенної цивілізації(«Видавництво «Гілея», 2019) Гальченко, М. С.В ситуації розширення техногенної цивілізації в її контексті виникає і стверджується інформаційний світ, атрибутом якого є Homo virtualis – людина віртуальна. У зв’язку з чим актуалізується завдання вияснити особливості і характерні риси її мислення та його вплив на подальший процес та перспективи пізнання і когнітивної діяльності в умовах динаміки розвитку субстанційних основ техногенної цивілізації.Item Світоглядні засади трактування терміну "духовність" українськими педагогами другої половини XIX століття(«Видавництво «Гілея», 2019) Цибулько, О. С.У статті розглядається питання світо-глядних засад трактування терміну “духовність” українськими педагогами другої половини ХІХ століття. Особлива увага приділяється фундаментальним концепціям “духовності” в педагогіці. У статті виявлено особливості національного визна-чення терміну “духовності”.Item Ідеологізація культури як основа її деформації в тоталітарних суспільствах(«Видавництво «Гілея», 2019) Магера, С. І.Призначення дослідження полягає в тому, щоб з’ясувати основні характеристики транзитивності сучасного українського суспільства з огляду на архітектоніку тоталітаризму в сучасній українській культурі.Item Прагматичні інтерпретації метафізичних проблем (Вільям Джеймс)(«Видавництво «Гілея», 2019) Сальнікова, Н. В.Метою даної статті є висвітлення, раніше не дослідженої українськими філософами, проб-леми інтерпретації метафізичних проблем Вільямом Джеймсом у межах прагматичної традиції.Item Онтологія культури в цивілізаційних концепціях світової історії(«Видавництво «Гілея», 2019) Яценко, О. Д.Основне завдання статті полягає у з’ясуванні змісту концепту культури як ідеологічного змісту корпусу цивілізації з посиланням на погляди відомих представників цього напряму: О. Шпенглера, А. Тойнбі, Н. Данилевського, П. Сорокіна.Item Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу(«Видавництво «Гілея», 2019) Сакун, А. В.Основу фундаментальної мети світового розвитку складають інноваційна економіка і культура, які ґрунтуються на знаннях і спираються на продуктивні можливості людини до творення новацій в науково-технічній сфері. Постає завдання виявити нові комунікативні можливості учасників мисленнєвого процесу, які реалізуються в освітній діяльності.Item Екстерналізація освітніх послуг як шлях до реалізації дуальної освіти(«Видавництво «Гілея», 2019) Кивлюк, О. П.; Жукова, Г. В.Актуальність дослідження обумовлена освітньою кризою яка продовжує загострюватися в Україні, не зважаючи на чисельні реформи, які перманентно впроваджує МОН України. Отже, реалії сьогодення вимагають від освітян пошук нових шляхів розвитку вищої освіти в контексті принципів міждисциплінарності, індивідуалізації, безперервності, свідомості у процесі навчання та дуальної освіти. Для будь-якого ЗВО актуальними завданнями у підготовці студентів є отримання ними високого рівня теоретичних та практичних знань, професійних компетентностей, умінь успішно адаптуватися в умовах швид-коплинних соціально-економічних змін та конкурентоспроможності на ринку праці.Item Орієнтація на особистість – маркер інновацій в освітній сфері(«Видавництво «Гілея», 2019) Куцепал, С. В.Наслідком стрімких соціокультурних змін стає трансформація змісту освіти, способів трансляції й засвоєння знань, актуалізуються проблеми формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації та кар’єрного зростання. Трендом сучасної освіти має стати її трансформація у гуманістичному напрямку, завдяки чому центром освітніх інтенцій має стати особистість. Більш того, це має бути не просто освічена особистість, а креативна, здатна знайти можливість створення нових ідей та проектів у будь-якій ситуації, позбавлена штампів та стереотипів в процесі перетворення навколишнього світу та самовдосконалення.