Публікація: Підготовка майбутнього вчителя до формування соціальної успішності молодшого школяра
Вантажиться...
Дата
Автори
Митник, О. Я.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розкрито зміст поняття “соціальна успішність молодшого школяра”, представлено
розгорнуту характеристику названої якості; презентовано психолого-педагогічні особливості навчання у педагогічному закладі вищої освіти, спрямовані на підготовку майбутнього вчителя до формування
названої якості молодшого школяра; запропоновані лекції проблемного характеру, розкрито сутність
рольового тренінгу як методу навчання, основні прийоми побудови роботи студентів у групі на
семінарському занятті; охарактеризовано онтологію як спосіб подачі матеріалу предметної галузі.
Запропоновані вимоги до викладача закладу вищої освіти.
ольника. В статье раскрыто содержание понятия “социальная успешность младшего школьника”, представлена развернутая характеристика названного качества; представлены психолого-педагогические особенности обучения в педагогическом ВУЗе, направленные на подготовку будущего учителя к формированию успешности младшего школьника; предложены лекции проблемного характера, раскрыта сущность ролевого тренинга как метода обучения, основные приемы построения работы студентов в группе на семинарском занятии; охарактеризована онтология как способ подачи материала предметной отрасли. Предложены требования к преподавателю высшего учебного заведения.
The article reveals the ideas of the concept ’the social success of a junior pupil’; a considerable characteristic of such a virtue is given; psychological and pedagogical peculiarities of education in the pedagogical institutions of higher education, that are aimed to prepare the future teacher for formation of the mentioned virtue of a junior pupil, are presented; the lectures with a problematic nature are offered; a role training is revealed as the way of learning and as the main methods of student’s work organization in group at the seminar session; an ontology is presented as a way of submission of information of a particular science branch. The requirements to the lecturer in the pedagogical institutions of higher education.
ольника. В статье раскрыто содержание понятия “социальная успешность младшего школьника”, представлена развернутая характеристика названного качества; представлены психолого-педагогические особенности обучения в педагогическом ВУЗе, направленные на подготовку будущего учителя к формированию успешности младшего школьника; предложены лекции проблемного характера, раскрыта сущность ролевого тренинга как метода обучения, основные приемы построения работы студентов в группе на семинарском занятии; охарактеризована онтология как способ подачи материала предметной отрасли. Предложены требования к преподавателю высшего учебного заведения.
The article reveals the ideas of the concept ’the social success of a junior pupil’; a considerable characteristic of such a virtue is given; psychological and pedagogical peculiarities of education in the pedagogical institutions of higher education, that are aimed to prepare the future teacher for formation of the mentioned virtue of a junior pupil, are presented; the lectures with a problematic nature are offered; a role training is revealed as the way of learning and as the main methods of student’s work organization in group at the seminar session; an ontology is presented as a way of submission of information of a particular science branch. The requirements to the lecturer in the pedagogical institutions of higher education.
Опис
Ключові слова
соціальна успішність молодшого школяра, лекція проблемного характеру, онтологія, рольовий тренінг, социальная успешность младшего школьника, лекция проблемного характера, онтология, ролевой тренинг, the social success of a junior pupil, a lecture with a problematic nature, an ontology, a role training
Бібліографічний опис
Митник, О. Я. Підготовка майбутнього вчителя до формування соціальної успішності молодшого школяра / О. Я. Митник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 116-121.
