Публікація:
Диференційоване навчання учнів з особливостями інтелектуального розвитку в інтегрованих класах як умова рівного доступу до якісної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бондар, В. І.
Золотоверх, В. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті представлено та охарактеризовано якісно нову модель освітньої інтеграції дітей з особливостями інтелектуального розвитку, в основу якої покладено ідею про створення при загальноосвітній школі диференційованих класів для дітей з різними пізнавальними можливостями, визначено порядок їх комплектування й специфіку навчально-корекційної роботи. Розкрито організацію навчально-виховного процесу, що здійснюється на засадах диференційованого підходу з урахуванням потреб, інтересів, можливостей кожного учня, поваги до його особистості, ставлення до нього як до свідомого, рівноправного суб’єкта навчально-виховної взаємодії з учителем, батьками та однолітками, визначено умови успішності інклюзивного навчання.
В статье представлена и охарактеризована качественно новая модель образовательной интеграции детей с особенностями интеллектуального развития, в основу которой положена идея о создании при общеобразовательной школе дифференцированных классов для детей с разными познавательными возможностями, определен порядок их комплектования и специфика учебно-коррекционной работы. Раскрыта организация учебно-воспитательного процесса, который осуществляется на принципах дифференцированного подхода с учетом потребностей, интересов, возможностей каждого ученика, уважения к его личности, отношение к нему как к сознательному, равноправному субъекту учебновоспитательного взаимодействия с учителем, родителями и однолетками, определены условия успешности инклюзивного обучения.
The article presents and describes a qualitatively new model of educational integration of children with peculiarities of intellectual development, which is based on the idea of creating a differentiated classes for children with different cognitive abilities at secondary schools, the order of their acquisition and the specifics of teaching and correction work. The organization of educational process is carried out, based on the principles of a differentiated approach, taking into account the needs, interests, opportunities of each student, respect for his personality, the attitude towards him as a conscious, equal subject of educational and educational interaction with the teacher, parents and peers, and the conditions for the success of inclusive education were determined.

Опис

Ключові слова

освітня інтеграція, інклюзія, інтегрована форма навчання, диференційовані класи, діти з особливостями інтелектуального розвитку, вчитель інклюзії, вчитель дефектолог, асистент вчителя, образовательная интеграция, инклюзия, интегрированная форма обучения, дифференцированные классы, дети с особенностями интеллектуального развития, учитель инклюзии, учитель дефектолог, ассистент учителя, educational integration, incluence, integrated form of education, differentiated classes, children with peculiarities of intellectual development, teacher of inclusion, teacher defectologist, teacher assistant

Бібліографічний опис

Бондар, В. І. Диференційоване навчання учнів з особливостями інтелектуального розвитку в інтегрованих класах як умова рівного доступу до якісної освіти / В. І. Бондар, В. В. Золотоверх // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. − Вип. 31. − С. 3-8.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By