Публікація: Діяльнісна спрямованість змісту підвищення кваліфікації вчителів фізики
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Клименко, Л. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
До багатьох завдань, що має виконувати вчитель під час навчання фізики належить і надання навчальному процесові діяльнісної спрямованості, тобто забезпечувати пізнавальну діяльність учнів, вчити їх трудитися, розвивати їх комунікативні навички.
Ко многим задач, которые должен выполнять учитель во время обучения физике относится и предоставление учебному процессу деятельностной направленности, то есть обеспечивать познавательную деятельность учащихся, учить их трудиться, развивать их коммуникативные навыки.
Many tasks that should be done by the teacher while studying physics owned and providing educational process and activity focus, ie to provide cognitive activity, teach them to work hard to develop their communication skills.
Ко многим задач, которые должен выполнять учитель во время обучения физике относится и предоставление учебному процессу деятельностной направленности, то есть обеспечивать познавательную деятельность учащихся, учить их трудиться, развивать их коммуникативные навыки.
Many tasks that should be done by the teacher while studying physics owned and providing educational process and activity focus, ie to provide cognitive activity, teach them to work hard to develop their communication skills.
Опис
Ключові слова
вчитель, учитель, teacher, підвищення кваліфікації, повышение квалификации, advanced training, фізика, физика, physics, пізнавальна діяльность учнів, познавательной деятельности учащихся, cognitive activities of pupils
Бібліографічний опис
Клименко, Л. О. Діяльнісна спрямованість змісту підвищення кваліфікації вчителів фізики / Л. О. Клименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 52-56.
