Публікація:
Професійна компетентність майбутніх вчителів фізичної культури: здоров’язберігаючий аспект

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Проценко, А. А.
Гарбар, Д. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження – теоретичне обґрунтування здоров’язберігаючого аспекту професійної компетентності майбутніх вчителів фізичної культури. Матеріал і методи дослідження. Методи дослідження: теоретичний аналіз науково-методичної, практичної літератури, нормативних документів; соціологічні методи дослідження; методи математичного аналізу. У дослідженні взяли участь 88 студентів. Результати. Узагальнені результати показали, що більшість студентів оцінюють свою компетентність на середньому рівні у багатьох аспектах, таких як розуміння предметної області, знання про правильне харчування та активний спосіб життя. Проте, існують аспекти, де знання виявилися менш задовільними, наприклад, у здатності надавати долікарську допомогу в невідкладних ситуаціях та навчати учнів профілактиці захворювань та здоровому способу життя. Висновок дослідження підкреслює необхідність подальшої роботи у покращенні певних аспектів компетентності майбутніх вчителів фізичної культури, особливо тих, що стосуються здоров'язбереження.
The purpose of the study is to theoretically justify the health-preserving aspect of the professional competence of future physical education teachers. Materials and methods. To achieve the stated goal, research methods such as theoretical analysis of scientific-methodical and practical literature, normative documents, sociological research methods, and methods of mathematical analysis were used. The study involved 88 undergraduate students majoring in Physical Education at Melitopol State Pedagogical University named after Bohdan Khmelnytskyi, Uzhhorod National University, Yuriy Fedkovych Chernivtsi National University, and the Pedagogical College of Khortytsia National Academy. Results. Research on the professional competence of future physical education teachers in the context of health preservation is crucial for promoting a healthy lifestyle among students. In this context, competence is manifested through the development of professional skills and knowledge in physical education and related areas such as health, nutrition, and safety during physical activity. The study, which involved 88 students, focused on their self-assessment of competence using a five-point scale. Generalized results showed that most students assess their competence at an average level in many aspects, such as understanding the subject area, knowledge of proper nutrition, and an active lifestyle. However, there are areas where knowledge is less satisfactory, such as the ability to provide emergency medical assistance and teach students about disease prevention and healthy living. Conclusion. The conclusion of the study emphasizes the need for further improvement in certain aspects of the competence of future physical education teachers, especially those related to health preservation. This is important for ensuring the proper level of physical education and health of students in the future.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, вміння і навички, компетентність, майбутні вчителі фізичної культури, professional training, skills and abilities, competence, future physical education teachers

Бібліографічний опис

Проценко, А. А. Професійна компетентність майбутніх вчителів фізичної культури: здоров’язберігаючий аспект / А. А. Проценко, Д. О. Гарбар // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 7 (180). – С. 143-147.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By