Публікація:
Дуальна освіта як інструмент підвищення якості викладання фахових дисциплін.

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Сліпчишин, Лідія Василівна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Висвітлено досвід викладання фахових дисциплін в умовах дуальної форми навчання. Виокремлено основні проблеми і чинники впливу на якість професійної підготовки випускників вищої школи в Україні. Встановлено, що викладання фахових дисциплін в умовах дуальної форми навчання є важливим важелем впливу на якість професійної підготовки. Розглянуто досвід викладання фахових дисциплін при підготовці педагогів професійного навчання в університеті м. Констанца (Німеччина).
The experience of teaching professional disciplines in the conditions of dual form of education is highlighted. The main problems and factors influencing the quality of professional training of higher education graduates in Ukraine are highlighted. It is established that the teaching of professional disciplines in the conditions of dual form of education is an important lever of influence on the quality of professional training. The experience of teaching professional disciplines in the training of vocational teachers at the University of Constanta (Germany) is considered.

Опис

Ключові слова

вища освіта, дуальна форма навчання, фахова дисципліна, педагог професійного навчання, університет, Німеччина, higher education, dual form of education, professional discipline, teacher of vocational training, university, Germany

Бібліографічний опис

Сліпчишин Л. В. Дуальна освіта як інструмент підвищення якості викладання фахових дисциплін / Л. В. Сліпчишин // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: прблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. - Київ–Львів–Бережани–Кєльце, 2022. - Вип. 10. - С. 12–18.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By