Публікація:
Викладання дисципліни аеробіка у складних сучасних умовах

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Павелько, О. М.
Царенко, К. В.
Симонік, А. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються актуальні питання викладання дисципліни "Аеробіка" в сучасних умовах, зокрема в контексті дистанційного навчання, пандемічних обмежень та загальних змін у сфері фізичного виховання. Особливу увагу приділено аналізу викликів, з якими стикаються викладачі та студенти під час онлайн-занять, а також методам їх подолання. Розглянуто сучасні цифрові технології, які можуть використовуватися для підтримки ефективного навчального процесу, включаючи інтерактивні платформи, відеоуроки, мобільні додатки та інструменти для самоконтролю. Визначено ключові проблеми, такі як зниження мотивації, відсутність необхідного обладнання та вплив малорухливого способу життя. Запропоновано рекомендації щодо покращення методики викладання аеробіки з урахуванням сучасних реалій. Використання інноваційних підходів сприятиме збереженню високого рівня фізичної активності студентів та забезпеченню якісного освітнього процесу. Додатково розглянуто вплив воєнного стану в Україні на фізичне виховання, що спричинило значні труднощі в організації занять. Зміни у розкладі, обмежений доступ до спортивних майданчиків та психологічне навантаження студентів впливають на якість занять. У статті запропоновано підходи, які дозволяють забезпечити безперервність фізичного виховання навіть у таких складних умовах.
The article considers the current issues of teaching the discipline "Aerobics" in modern conditions, in particular in the context of distance learning, pandemic restrictions and general changes in the field of physical education. Particular attention is paid to the analysis of the challenges faced by teachers and students during online classes, as well as methods for overcoming them. Modern digital technologies that can be used to support an effective learning process are considered, including interactive platforms, video lessons, mobile applications and tools for self-control. Key problems are identified, such as reduced motivation, lack of necessary equipment and the impact of a sedentary lifestyle. Recommendations are proposed to improve the methodology of teaching aerobics taking into account modern realities. The use of innovative approaches will help maintain a high level of physical activity of students and ensure a high-quality educational process. Additionally, the impact of martial law in Ukraine on physical education, which caused significant difficulties in organizing classes, is considered. Changes in the schedule, limited access to sports grounds and psychological stress of students affect the quality of classes. The article proposes approaches that allow ensuring the continuity of physical education even in such difficult conditions.

Опис

Ключові слова

аеробіка, студенти, фізичне виховання, дистанційне навчання, пандемічні умови, методика викладання, воєнний стан, aerobics, students, physical education, distance learning, pandemic conditions, teaching methods, martial law

Бібліографічний опис

Павелько, О. М. Викладання дисципліни аеробіка у складних сучасних умовах / О. М. Павелько, К. В. Царенко, А. В. Симонік // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 5 (192). – С. 125-128.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By