Публікація: Емоційні уміння педагога як інструмент позитивної взаємодії в навчальному середовищі
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Матійків, Ірина
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті викладено результати теоретичного аналізу досліджуваної проблеми; висвітлено визначення ключових понять «емоційні уміння педагога», «усвідомлене емоційне реагування», «позитивна взаємодія»; запропоновано основні принципи і переконання для позитивної взаємодії та формування емоційних умінь педагога.
В статье изложены результаты теоретического анализа исследуемой проблемы, даны определения основных понятий «эмоциональные умения педагога», «осознанное эмоциональное реагирование», «позитивное взаимодействие»; предложены принципы и убеждения, которые находятся в основе позитивного взаимодействия и формирования эмоциональных умений педагога.
The article considers the results of theoretical analysis of the teacher’s emotional competence; the key concepts «teacher’s emotional competence», «conscious emotional response», and «positive interaction» are defined; the principles and beliefs that are the basis for positive interaction and the formation of emotional competence of the teacher are suggested.
В статье изложены результаты теоретического анализа исследуемой проблемы, даны определения основных понятий «эмоциональные умения педагога», «осознанное эмоциональное реагирование», «позитивное взаимодействие»; предложены принципы и убеждения, которые находятся в основе позитивного взаимодействия и формирования эмоциональных умений педагога.
The article considers the results of theoretical analysis of the teacher’s emotional competence; the key concepts «teacher’s emotional competence», «conscious emotional response», and «positive interaction» are defined; the principles and beliefs that are the basis for positive interaction and the formation of emotional competence of the teacher are suggested.
Опис
Ключові слова
емоційні уміння педагога, атмосфера комунікативного контакту, усвідомлене емоційне реагування, переконання і принципи емоційно компетентної людини, эмоциональная компетентность педагога, атмосфера коммуникативного контакта, осознанное эмоциональное реагирование, убеждения и принципы эмоционально компетентного человека, teacher’s emotional skills, atmosphere of communicative contact, conscious emotional response, beliefs and principles of an emotionally skilled person
Бібліографічний опис
Матійків, І. Емоційні уміння педагога як інструмент позитивної взаємодії в навчальному середовищі / І. Матійків // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи : зб. наук. праць / НПУ імені М. П. Драгоманова ; Львівський навчально-науковий центр професійної освіти ; Гомельскі дзяржаўны ўніверсітэт імя Францыска Скарыны ; упорядник Ю. І. Колісник-Гуменюк. – Львів– Гомель, 2018. – Вип. 2. ‒ С. 130-135.
