Публікація: Методика діагностування сформованості інтересу до педагогічної діяльності майбутніх вчителів музики
Вантажиться...
Дата
Автори
Прокопенко, Р. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема діагностування сформованості однієї з важливих складових професіограми вчителя музики – інтересу до педагогічної діяльності. У якості засобу здійснення цього важливого процесу пропонується розроблена методика.
В статье рассматривается проблема диагностирования сформированности одной из важных составляющих профессиограммы учителя музыки – интереса к педагогической деятельности. В качестве средства осуществления этого процесса предлагается разработанная методика.
The article deals with the problem of diagnosing formed one of the important components professiogram music teacher – interest in educational activities. As a means to achieving this important process, the method proposed.
В статье рассматривается проблема диагностирования сформированности одной из важных составляющих профессиограммы учителя музыки – интереса к педагогической деятельности. В качестве средства осуществления этого процесса предлагается разработанная методика.
The article deals with the problem of diagnosing formed one of the important components professiogram music teacher – interest in educational activities. As a means to achieving this important process, the method proposed.
Опис
Ключові слова
інтерес, рівень сформованості, интерес, уровень сформированности, interest, rate formation
Бібліографічний опис
Прокопенко Р. В. Методика діагностування сформованості інтересу до педагогічної діяльності майбутніх вчителів музики / Р. В. Прокопенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 121-125.
