Публікація: Синергетичний підхід як теоретико-методологічна основа внутрішньовузівського моніторингу якості освіти
Вантажиться...
Дата
Автори
Аннєнкова, І. П.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена дослідженню сутності моніторингу якості освіти у ВНЗ з позицій синергетичного підходу. Визначена система принципів, через які здійснюється реалізація синергетичного підходу до моніторингу якості освіти у ВНЗ.
Статья посвящена исследованию сущности синергетического подхода при анализе проблемы мониторинга качества образования в вузе. Определена система принципов, через которые осуществляется реализация синергетического подхода к мониторингу качества образования в вузе.
Article is devoted research of essence of synergetic approach in the study of problems of public administration of higher education. A system of principles through which the realization of the synergistic approach to monitoring of education quality at the university is determined.
Статья посвящена исследованию сущности синергетического подхода при анализе проблемы мониторинга качества образования в вузе. Определена система принципов, через которые осуществляется реализация синергетического подхода к мониторингу качества образования в вузе.
Article is devoted research of essence of synergetic approach in the study of problems of public administration of higher education. A system of principles through which the realization of the synergistic approach to monitoring of education quality at the university is determined.
Опис
Ключові слова
синергетичний підхід, динамічність, адаптаційний розвиток системи, моніторинг якості освіти у ВНЗ, синергетический подход, динамичность, адаптационное развитие системы, мониторинг качества образования в вузе, synergetic approach, dynamics, adaptive development of the system, monitoring of education quality at the university
Бібліографічний опис
Аннєнкова І. П. Синергетичний підхід як теоретико-методологічна основа внутрішньовузівського моніторингу якості освіти / І. П. Аннєнкова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць / Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 87-92.
