Публікація: Цінності освіти як предмет наукового аналізу
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Ващенко, К.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Майстер-клас"
Анотація
У роботі досліджується становлення й розвиток
проблеми цінностей освіти в системі філософського знання. Аналізуються особливості формування цінностей та їх залежність від соціально-культурних
детермінант кожної епохи. Розкриваються основні аспекти сучасних ціннісних орієнтирів, започаткованих Болонською декларацією.
The author examines the development and advancement of the problem of education’s values in the system of philosophical knowledge. The peculiarities of values’ formation, their social and cultural determination are analyzed. The main aspects of present-day value orientation, proclaimed by Bologna declaration, are shown.
The author examines the development and advancement of the problem of education’s values in the system of philosophical knowledge. The peculiarities of values’ formation, their social and cultural determination are analyzed. The main aspects of present-day value orientation, proclaimed by Bologna declaration, are shown.
Опис
Ключові слова
цінності освіти, філософське знання, education’s values, philosophical knowledge
Бібліографічний опис
Ващенко К. Цінності освіти як предмет наукового аналізу / К. Ващенко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 73-78
