Публікація:
Цінності освіти як предмет наукового аналізу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ващенко, К.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У роботі досліджується становлення й розвиток проблеми цінностей освіти в системі філософського знання. Аналізуються особливості формування цінностей та їх залежність від соціально-культурних детермінант кожної епохи. Розкриваються основні аспекти сучасних ціннісних орієнтирів, започаткованих Болонською декларацією.
The author examines the development and advancement of the problem of education’s values in the system of philosophical knowledge. The peculiarities of values’ formation, their social and cultural determination are analyzed. The main aspects of present-day value orientation, proclaimed by Bologna declaration, are shown.

Опис

Ключові слова

цінності освіти, філософське знання, education’s values, philosophical knowledge

Бібліографічний опис

Ващенко К. Цінності освіти як предмет наукового аналізу / К. Ващенко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 73-78

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By