Публікація: Евристична діалогова взаємодія в навчальному процесі ВНЗ
Вантажиться...
Дата
Автори
Проценко, І. І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
На основі розробленої дидактичної моделі розкриваються компоненти і способи освоєння майбутніми вчителями інноваційної освітньої технології – евристичної діалогової взаємодії. Вона спрямована на досягнення основних завдань навчальної діяльності – формування професійно-творчих умінь, зокрема, запитальних, і створення за їх допомогою значимих для студента освітніх продуктів.
On the basis of the worked out didactic model the components and mastering methods open up by the future teachers of innovative educational technology – heuristic dialog co-operation. It is sent to achievement of basic tasks of educational activity is forming of professionally-creative abilities, in particular, inquiring, and creations with their help of meaningful for a student educational foods.
On the basis of the worked out didactic model the components and mastering methods open up by the future teachers of innovative educational technology – heuristic dialog co-operation. It is sent to achievement of basic tasks of educational activity is forming of professionally-creative abilities, in particular, inquiring, and creations with their help of meaningful for a student educational foods.
Опис
Ключові слова
інноваційна освітня технологія, евристична діалогова взаємодія, професійно-творчі вміння, запитальна діяльність, освітній продукт, innovative educational technology, heuristic dialog co-operation, professionally-creative abilities, inquiring activity, educational product
Бібліографічний опис
Проценко І. І. Евристична діалогова взаємодія в навчальному процесі ВНЗ / І. І. Проценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 15 (25). - C. 163-167.
