Публікація: Феномен діалогу в освітньому процесі
Вантажиться...
Дата
Автори
Радченко, Наталія
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається феномен діалогу і його роль в процесі навчання.
Аналізуються функціональні різновиди діалогу він [від] античності до сучасних діалогічних концепцій. Зокрема діалог як засіб порозуміння, діалог як пошук істини, діалог як сходження до смислу, внутрішній діалог, діалог як спілкування людини з Богом, діалог культур, діалог як засіб самовизначення. Наголошується на тому,
що в сучасному світі найбільшої актуальності набули діалог культур і
діалог як засіб самовизначення. В освітньому процесі значну роль відіграє
також внутрішній діалог та діалог як сходження до смислу.
В статье рассматривается феномен диалога и его роль в процессе обучения. Анализируются функциональные разновидности диалога от античности до современных диалогических концепций. В частности, диалог как способ взаимопонимания, диалог как поиск истины, диалог как восхождение к смыслу, внутренний диалог, диалог как общение человека с Богом, диалог культур, диалог как способ самоопределения. Акцентируется внимание на том, что в современном мире наиболее актуальны диалог культур и диалог как способ самоопределения. В образовательном процессе значительную роль играет также внутренний диалог и диалог как восхождение к смыслу.
The article analyzes the phenomena of dialogue and its role in education process, the variety of dialogue meanings from antiquity till today. It’s stated that the most actual kinds of dialogue are the dialogue of cultures and the dialogue as the way of self-determination. The inner dialogue and dialogue as ascent to sense are also important in education process.
В статье рассматривается феномен диалога и его роль в процессе обучения. Анализируются функциональные разновидности диалога от античности до современных диалогических концепций. В частности, диалог как способ взаимопонимания, диалог как поиск истины, диалог как восхождение к смыслу, внутренний диалог, диалог как общение человека с Богом, диалог культур, диалог как способ самоопределения. Акцентируется внимание на том, что в современном мире наиболее актуальны диалог культур и диалог как способ самоопределения. В образовательном процессе значительную роль играет также внутренний диалог и диалог как восхождение к смыслу.
The article analyzes the phenomena of dialogue and its role in education process, the variety of dialogue meanings from antiquity till today. It’s stated that the most actual kinds of dialogue are the dialogue of cultures and the dialogue as the way of self-determination. The inner dialogue and dialogue as ascent to sense are also important in education process.
Опис
Ключові слова
діалог, різновиди діалогу, освітній процес, диалог, разновидности диалога, бразовательный процесс, dialogue, variety of dialogue, education process
Бібліографічний опис
Радченко, Наталія.
Феномен діалогу в освітньому процесі / Н. Радченко // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 287-294
