Публікація: Структурування знань як необхідна умова навчання учнів творчій пізнавальній діяльності
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Сарієнко, В.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті висвітлюється класифікація наукових знань за гносеологічними, логічними,
функціональними та дидактичними принципами, і їх співвідносність з системою їх викладення у
шкільних підручниках. Розкривається відповідність структуризації наукових знань способу вивчення навчального матеріалу учнями. Пропонується система структурування навчального матеріалу у шкільних підручниках, орієнтована на розвиток творчих компонентів в засвоєнні нових знань.
The article deals with the classification of scientific knowledge on gnoseological, logical, functional, didactic principles and their correlation with the system of presentation in school textbooks. The system of structuring subject material in school textbooks is offered; it is oriented at the development of creative components in mastering new knowledge.
The article deals with the classification of scientific knowledge on gnoseological, logical, functional, didactic principles and their correlation with the system of presentation in school textbooks. The system of structuring subject material in school textbooks is offered; it is oriented at the development of creative components in mastering new knowledge.
Опис
Ключові слова
структуризація знань, репродуктивний спосіб пізнання, творчий спосіб пізнання, лінійно-смисловий принцип побудови структури наукових знань, лінійно-змістовий принцип побудови структури наукових знань, класифікація наукових знань, емпіричний рівень оволодіння певною системою знань, теоретичний рівень оволодіння певною системою знань, knowledge structuring, reproductive mode of cognition, creative mode of cognition, linear content principle of building up the structure of scientific knowledge, classification of Scientific Knowledge, empirical level of mastering a certain system of knowledge, system of knowledge, theoretical level
Бібліографічний опис
Сарієнко В.В. Структурування знань як необхідна умова навчання учнів творчій пізнавальній діяльності / В.В. Сарієнко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 17. Теорія і практика навчання та виховання. – Вип. 15: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – С. 150-157
