Публікація:
Питання формування в учнів життєвої компетентності під час вивчення фізики у системі післядипломної педагогічної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Клименко, Л. О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті порушено деякі аспекти компетентнісного підходу до навчання вчителів фізики під час проходження курсів підвищення кваліфікації. Результатом запровадження компетентнісного підходу до освіти буде певний рівень розвитку особистості учня, тобто оволодіння життєвими компетентностями, що складає одне із завдань нашого дослідження.
В статье затронуты некоторые аспекты компетентностного подхода к обучению учителей физики при прохождении курсов повышения квалификации. Результатом внедрения компетентностного подхода к образованию будет определенный уровень развития личности ученика, то есть овладение жизненными компетенциями, что составляет одну из задач нашего исследования.
The article raised some aspects of the competency approach to teaching physics teachers during their training courses. The result of the introduction of competence-based approach to education will be a certain level of individual student mastery is vital competence, which is one of the objectives of our study.

Опис

Ключові слова

післядипломна педагогічна освіта, последипломное педагогическое образование, postgraduate teacher education, курси підвищення кваліфікаці, курсы повышения квалификации, training courses, освіта, образование, education

Бібліографічний опис

Клименко, Л. О. Питання формування в учнів життєвої компетентності під час вивчення фізики у системі післядипломної педагогічної освіти / Л. О. Клименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 112-115.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By