Публікація: Педагогічна діяльність як основа відродження історичної пам’яті молоді
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Жадько, В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Майстер-клас"
Анотація
Педагогічна діяльність стає ключем для розуміння внутрішньої логіки історичних діянь, розвитку способів діяльності, участі в історії специфічних людських типів як продуктів різноманітних суперечливих соціально-педагогічних систем. Поняття «педагогічна діяльність» розглядається з соціально-філософської точки зору як загальне поняття філософського рівня.
A pedagogical activity becomes a key point in understanding of the inner logic of the historical events, the development of the ways of activity, participation in the history of the specific people’s types as products of alternative social-pedagogical systems. The notion «pedagogical activity» is considered from the social-philosophical point of view as a general philosophical notion.
A pedagogical activity becomes a key point in understanding of the inner logic of the historical events, the development of the ways of activity, participation in the history of the specific people’s types as products of alternative social-pedagogical systems. The notion «pedagogical activity» is considered from the social-philosophical point of view as a general philosophical notion.
Опис
Ключові слова
педагогічна діяльність, історична пам’ять, pedagogical activity, historical memory
Бібліографічний опис
Жадько В. Педагогічна діяльність як основа відродження історичної пам’яті молоді / В. Жадько // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 260-268
