Публікація:
Дидактичні можливості комп’ютерних технологій як засобу індивідуалізованого навчання фізики

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Бородчук, А. В.
Чиж, О. З.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Сучасний стан науки і освіти в Україні, стрімкий і безупинний ріст обсягу знань, яким постійно оволодіває людство вимагає підвищення вимог до якості підготовки фахівців, що визначає постійний пошук нових методів і засобів навчання, впровадження інтерактивних освітніх технологій, які забезпечують новий тип життєдіяльності нашого суспільства
Современное состояние науки и образования в Украине, стремительное и непрерывный рост объема знаний, которым постоянно овладевает человечество требует повышения требований к качеству подготовки специалистов, определяет постоянный поиск новых методов и средств обучения, внедрения интерактивных образовательных технологий, обеспечивающих новый тип жизнедеятельности общества
The current state of science and education in Ukraine, rapid and continuous growth of knowledge, which always seizes mankind requires increasing requirements for quality of training, which determines the constant search for new methods of learning, the introduction of interactive educational technologies that provide a new type of life of our society

Опис

Ключові слова

комп’ютерні технології, компьютерные технологии, computer technology, освіта в Україні, образование в Украине, еducation in Ukraine, студент, студент, student, лабораторна робота, лабораторная работа, laboratory work

Бібліографічний опис

Бородчук, А. В. Дидактичні можливості комп’ютерних технологій як засобу індивідуалізованого навчання фізики / А. В. Бородчук, О. З. Чиж // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 28-29.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By