Публікація: Креативність як характеристика професіоналізму сучасного вчителя
Вантажиться...
Дата
Автори
Решетнікова, Г.Б.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті розглядається проблема розвитку креативності сучасного вчителя як важливой
характеристики його професіоналізму в умовах реформування системи вищого педагогічного навчання. Надана загальна характеристика різноманітних напрямків до даної проблеми в науковій психолого-педагогічній літературі, проаналізовані поняття “креативність”, “креативна особистість” та виявлена
значущість процесу формування креативності.
In this article the problem of the development of the modern teacher’s creativity as an important reference of professional skill in conditions of reforming of the system of higher education is considered. The common characteristic of various approaches to the problem in psychological-pedagogical literature is given; the concepts “creativity” and “creative personality” are analyzed and the importance of the process of formation of creativity is revealed.
In this article the problem of the development of the modern teacher’s creativity as an important reference of professional skill in conditions of reforming of the system of higher education is considered. The common characteristic of various approaches to the problem in psychological-pedagogical literature is given; the concepts “creativity” and “creative personality” are analyzed and the importance of the process of formation of creativity is revealed.
Опис
Ключові слова
креативність, професіоналізм, сучасний вчитель, creativity, professionalism, modern teacher
Бібліографічний опис
Решетнікова Г.Б. Креативність як характеристика професіоналізму сучасного вчителя / Г.Б. Решетнікова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 48-51
