Публікація:
Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Чабала, О.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво "Майстер-клас"

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті досліджується Болонський процес як один із вимірів глобалізації освіти й роль у ньому України. Процес характеризується як одна з найважливіших тенденцій глобалізації в освіті, як ера уніфікації й плюралізації. Розглядається конструкт «Європа знань» з погляду розвитку нових пріоритетів в освіті в глобальну еру.
The article considers Bologna process as one of the dimensions of globalization in education and the role of Ukraine in it. The process is characterized as one of the most important tendencies of globalization in education, as an era of unification and pluralization. The paper discusses the concept «Europe of knowledge» from the point of view of new priorities in education in a global era.

Опис

Ключові слова

Болонський процес, глобалізація сучасної освіти, плюралізація, Bologna process, pluralization, modern education’s globalization

Бібліографічний опис

Чабала О. Болонський процес як одна з провідних тенденцій глобалізації сучасної освіти / О. Чабала // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 79-86

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By