Публікація:
Ні неомарксистськиий, ні постмарксистський, ні марксовий, ні автономістський марксизм: рефлексія на революційну (марксистську) критичну педагогіку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Макларен, Пітер
Харамійо, Наталія

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Протягом останніх декількох десятиліть марксизм по-різному використовувався в царині освітньої теорії. Залучаючи роботи Терези Еберт, Хосе Карлоса Мар`ятегі та марксистську гуманістичну традицію, ця стаття конструює захист марксистської теорії як основи оновленої революційної критичної педагогіки.
За последние несколько десятилетий марксизм по-разному использовался в области образовательной теории. Используя работы Терезы Эберт, Хосе Карлоса Марьятеги и марксистскую гуманистическую традицию, эта статья конструирует защиту марксистской теории как основы обновленной революционной критической педагогики.
For the past several decades, Marxism has had a checkered lineage in the field of educational theory. Drawing on the work of Teresa Ebert, Jose Carlos Mariategui, and the Marxist humanist tradition, this article constructs a defense of Marxist theory as the centerpiece for a revitalized revolutionary critical pedagogy.

Опис

Ключові слова

марксизм, освітня теорія, критична педагогіка, марксизм, образовательная теория, критическая педагогика, Marxism, educational theory, critical pedagogy

Бібліографічний опис

Макларен, Пітер. Ні неомарксистський, ні постмарксистський, ні марксовий, ні автономістський марксизм: рефлексія на революційну (марксистську) критичну педагогіку / П. Макларен, Н. Харамійо // Філософія освіти : Науковий часопис. - 2010. - № 1/2. - С. 32-55

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By