Публікація:
Перспективні концепти підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Марамуха, Н. М.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У результаті екстракції змісту наукових статей виявлено, що автори єдині у думці про необхідність навчання студентів наданню першої допомоги. При цьому методи підготовки майбутніх фахівців до надання долікарської допомоги можна поділити на групи: теоретична підготовка – вивчення основ надання першої допомоги, основних правил безпеки та алгоритмів розпізнавання небезпечних ситуацій, тестування знань; практична підготовка – відпрацювання практичних навичок на манекенах та інших студентах під керівництвом викладачів; моделювання ситуацій – створення сценаріїв нещасних випадків та відпрацювання певних дій за цими сценаріями; наочні методи – використання відеоматеріалів та інших інструментів; інтерактивні методи – використання симуляційних тренажерів, комп'ютерних програм та застосунків; спілкування у компетентній професійній спільності – проведення онлайн та офлайн вебінарів, курсів і класів; методи підтримки – кураторство процесу навчання наданню першої допомоги. Доведено, що освітній процес курсів з надання першої допомоги для широких верств населення, відрізняється педагогічною доцільністю і технологічністю. Проте, в силу стислості часу, як правило, на таких курсах не приділяється достатньо часу теоретичному аспекту навчання.
As a result of extracting the content of scientific articles, it was found that the authors unanimously agree on the need to teach students first aid. The methods of preparing future specialists in physical education and sports for providing first aid can be divided into the following groups: theoretical preparation – studying the basics of first aid, basic safety rules and algorithms for recognizing dangerous situations, testing knowledge; practical preparation – practicing practical skills on mannequins and other students under the guidance of instructors; situational modeling – creating accident scenarios and practicing specific actions according to these scenarios; visual methods – using video materials and other tools; interactive methods – using simulation trainers, computer programs, and applications; communication within a competent professional community – conducting online and offline webinars, courses, and classes; support methods – tutoring the first aid training process by tutors or instructors. It has been proven that the educational process of first aid courses for the general public is characterized by pedagogical appropriateness and technological sophistication. However, due to the limited time, such courses usually do not allocate sufficient time to the theoretical aspect of training. An analysis of syllabi of disciplines related to the preparation of physical education and sports specialists for providing first aid in accidents and emergencies showed that the scope of such discipline’s ranges from 3 to 5 credits. The content of these disciplines consists of theoretical and practical parts. Typically, the theoretical part describes the general principles of providing first aid; actions for tendon-muscle injuries, bone fractures, traumatic brain injuries, and closed spinal injuries, chest and abdominal injuries, wounds, and bruises, combined injuries; assistance in sudden illnesses. The practical part includes practical exercises aligned with the topics of the theoretical part.

Опис

Ключові слова

підготовка, досвід, долікарська допомога, PRISMA, майбутні фахівці з фізичної культури та спорту, training, experience, premedical care, future specialists in physical culture and sports

Бібліографічний опис

Марамуха, Н. М. Перспективні концепти підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту до надання долікарської допомоги / Н. М. Марамуха // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 7 (180). – С. 106-113.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By