Публікація: Екологічна освіта за доби постнекласики
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Книш, І.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво "Майстер-клас"
Анотація
У статті аналізується екологічна освіта в сучасному науковому дискурсі. Розглядаються концепції розвитку освіти на класичному, некласичному та постнекласичному етапах розвитку науки, порівнюються холістична, тоталогічна, синергетична позиції в сучасному педагогічному дискурсі, досліджується їх вплив на розв’язання екологічних проблем, що
постали перед людством.
The ecological education is analyzed in the context of contemporary scientific discourse. The concept of education has been analyzed in classical, non-classical, and post-non-classical periods . Holistical, totalogical and synergetic positions in contemporary scientific and pedagogical discourses are compared in the article. Their impact on solving ecological problems, humankind have faced with, is also examined by the author.
The ecological education is analyzed in the context of contemporary scientific discourse. The concept of education has been analyzed in classical, non-classical, and post-non-classical periods . Holistical, totalogical and synergetic positions in contemporary scientific and pedagogical discourses are compared in the article. Their impact on solving ecological problems, humankind have faced with, is also examined by the author.
Опис
Ключові слова
екологічна освіта, постнекласика, ecological education, post-non-classical period
Бібліографічний опис
Книш І. Екологічна освіта за доби постнекласики / І. Книш // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 148-158
