Публікація:
Особистісно-професійне самовдосконалення вчителя в історії та теорії педагогічної думки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Шестакова, Т.В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті аналізуютья основні підходи до розуміння і визначення феномена самовдосконалення вчителя та висвітлюються особливості його наукової інтерпретації в історії та теорії педагогічної думки.
The article analyses the main approaches to understanding and definition of the phenomenon of teacher’s selfimprovement, as well as disclosed features of its scientific interpretation in history and theory of educational thought.

Опис

Ключові слова

особистісно-професійне самовдосконалення вчителя, феномен самовдосконалення, personal-professional self improvement teacher, phenomenon of self improvement

Бібліографічний опис

Шестакова Т.В. Особистісно-професійне самовдосконалення вчителя в історії та теорії педагогічної думки / Т.В. Шестакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 118-123

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By