Публікація: Особистісно-професійне самовдосконалення вчителя в історії та теорії педагогічної думки
Вантажиться...
Дата
Автори
Шестакова, Т.В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті аналізуютья основні підходи до розуміння і визначення феномена самовдосконалення вчителя та висвітлюються особливості його наукової інтерпретації в історії та теорії педагогічної думки.
The article analyses the main approaches to understanding and definition of the phenomenon of teacher’s selfimprovement, as well as disclosed features of its scientific interpretation in history and theory of educational thought.
The article analyses the main approaches to understanding and definition of the phenomenon of teacher’s selfimprovement, as well as disclosed features of its scientific interpretation in history and theory of educational thought.
Опис
Ключові слова
особистісно-професійне самовдосконалення вчителя, феномен самовдосконалення, personal-professional self improvement teacher, phenomenon of self improvement
Бібліографічний опис
Шестакова Т.В. Особистісно-професійне самовдосконалення вчителя в історії та теорії педагогічної думки / Т.В. Шестакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 118-123
