Публікація: Організація навчального процесу — головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Каленик, М. В.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті показано, що вирішення проблеми змісту методики навчання фізики повинно відображати його практичну спрямованість.
It is shown in the article, that the decision of problem of maintenance of method of studies of physics must represent his practical orientation.
В статье показано, что решение проблемы содержания методики обучения физике должно отражать его практическую направленность.
It is shown in the article, that the decision of problem of maintenance of method of studies of physics must represent his practical orientation.
В статье показано, что решение проблемы содержания методики обучения физике должно отражать его практическую направленность.
Опис
Ключові слова
вчитель фізики, учитель физики, physics teacher, методики навчання фізики, методики обучения физике, methods of teaching physics, ділові ігри, деловые игры, business games
Бібліографічний опис
Каленик, М. В. Організація навчального процесу — головний зміст методики навчання фізики, як навчального предмета / М. В. Каленик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2006. – Вип. 2. – С. 46-48.
