Публікація:
Методологічні функції освіти збалансованого розвитку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Скиба, Ю. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В статті подано аналіз наявних літературних джерел присвячені освіті збалансованого розвитку. На фоні проведеного аналізу автор розкриває питання методологічних функцій освіти збалансованого розвитку при підготовці спеціалістів-екологів. При цьому ним виділяються і характеризуються як основні такі методологічні функції – прогностична, світоглядна, культурологічна, інтеграційна, системна.
Article induced analysis of different literature sources that are devoted to the importance of educational questions in the interests of sustainable development. Against the background of the analysis the author consider the question of methodology of the functions of education for sustainable development in conditions of preparation ecologists. Except this the author identifies and characterized as main such methodological functions– predictive, ideological, cultural, integration, system.

Опис

Ключові слова

освіта збалансованого розвитку, методологія, функції, прогностична, культурологічна, інтеграційна, світоглядна, системна, еколог, education for a sustainable development, methodology, features, prognostic, ideological, cultural, integrative and system, an ecologist

Бібліографічний опис

Скиба Ю. А. Методологічні функції освіти збалансованого розвитку / Ю. А. Скиба // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 15 (25). - C. 59-65.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By