Публікація: Психолого-педагогічна сутність пізнавальної ініціативи студентів
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Чжоу, Т.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Анотація
У статті надано аналіз психолого-педагогічних досліджень щодо розкриття сутності поняття
“пізнавальна ініціатива”, який спрямований на теоретичне обґрунтування обраної категорії та усвідомлення її застосування у педагогічній діяльності.
In this article the analyses of psychological and pedagogical investigations are offered, which are about essence of category “initiative of cognition” and direct on it theoretical basis, and as well as realize how put it into practice.
In this article the analyses of psychological and pedagogical investigations are offered, which are about essence of category “initiative of cognition” and direct on it theoretical basis, and as well as realize how put it into practice.
Опис
Ключові слова
пізнавальна ініціатива, педагогічна діяльність, initiative of cognition, teaching activities
Бібліографічний опис
Чжоу Т. Психолого-педагогічна сутність пізнавальної ініціативи студентів / Т. Чжоу // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: Збірник наукових праць /Ред.кол. Н.В.Гузій (відповідальний редактор) та ін. – Вип.11 (21). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. – C. 189-191
