Навчальні видання Історичного факультету
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/37359
Browse
Browsing Навчальні видання Історичного факультету by Title
Now showing 1 - 20 of 66
- Results Per Page
- Sort Options
Item Teaching Philosophy of Religion and Philosophical Theology: A Ukrainian Case(2013) Khromets, IrynaItem Алетологическая аргументація относительно бытия Бога и ее значимость для философии религии(ВНТУ, 2011) Хромец, Ирина СергеевнаIryna Khromets (Kyiv) Evaluating the significance of alethological argumentation on God’s existence for Philosophy of Religion. While using the term “Truth”, philosopher and theologian would comprehend it in very different ways. The first one would address the variety of its understanding, the second one would appeal to God as the Truth. These positions are ontologically different, but ontically they belong to the same sphere of human’s existence. This makes their collaboration possible. Philosophy of Religion, taken in its narrow sense, as the examination of human ability to comprehend God, Absolute, etc. should keep in mind this ontological-ontical distinction of truth as its own boundary. Keywords: Philosophy of Religion, Truth, Alethiology, Ontical, Onthological.Item Англійська мова для студентів-істориків: збірник текстів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015)Збірник навчально-методичних матеріалів містить тексти з історичної тематики з оригінальних та адаптованих англомовних видань, а також вправи для контролю розуміння змісту прочитаного та тематичний словник. Збірник призначений для студентів першого та другого курсів Інституту історичної освіти спеціальності 6.02030201 «Історія» та спрямований на поглиблене вивчення навчального курсу з англійської мови нерпі за все за професійним спрямуванням.Item Більше бароко! Lifestyle спудея та школяра кінця XVII - першої половини XVIII ст.(ТОВ "Видавничий дім " Перше вересня", 2020) Коляда, Ігор Анатолійович; Ільницький, ігорНадається розробка уроку з історії України для 8 класу на тему:" Культура українських земель кінця XVII - першої половини XVIII ст.Item Взаимоотношения философии религии и теологии как проблема антропологии: решение Карла Ранера(Релігія в Україні, 2011) Хромец, Ирина СергеевнаItem Використання творів живопису Т. Шевченка як засобу візуалізації при вивчення історії України. 8 клас(Педагогічна пренса, 2022) Коляда, Ігор Анатолійович; Іжук, СофіяВикористання творів живопису є невід'ємним елементом процесу вивчення історії України. Навчання історії України засобами живопису дозволяє сформувати у здобувачів освіти цілісне уявлення про історичну подію, персоналію, унаочнити певні образи минулого, що в свою чергу сприяє зростанню пізнавального інтересу та активізує засвоєння історичних знань. Твори живопису здійснюють емоційний вплив, задіюють різні органи чуття, тим самим закріплюючи в пам'яті здобувачів освіти сформовані образи.Item Внутрішня політика Данила Романовича : історія України, 7 клас(Вид-во "Педагогчна преса", 2020) Коляда, Ігор Анатолійович; Карабардін, АндрійНадається навчально-методичний матеріал на допомогу вчителю середньої школи до підготовки уроку з історії України у 7 класіItem Всесвітня історія: підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів: профільний рівень(Генеза, 2010) Ладиченко, Тетяна В'ячеславівна; Осмоловський, Сергій ОлександровичУ підручнику висвітлюється важливий етап світової історії - від початку ХХ ст. до 1929 р., пов'язаний із значними територіальними, соціально-економічними та політичними змінами, боротьбою за переділ світу. Старанно підібраний наочно-ілюстратвний матеріал та ретельно розроблений методичний апарат сприятимуть глибшому засвоєнню навчальних тем.Item Вступ до історії України та громадянської освіти : підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти(Оріон, 2022) Бакка, Тамара Володимирівна; Желіба, Олександр; Мелещенко, Тетяна; Ашортіа, ЄвгенІсторія допоможе тобі зрозуміти, який шлях подолало людство, щоб досягти сьогодення, з’ясувати, чому відбуваються події та до яких наслідків призводить вибір людини. Громадянська освіта допоможе з’ясувати особливості сучасності, навчить співжиттю та співорганізації в суспільстві, дасть змогу ефективно планувати майбутнє і робити виважені рішення. Вивчаючи матеріали курсу, ти зрозумієш витоки багатоманіття людей і спільнот, навчишся їх цінувати. Ти зможеш працювати із різними джерелами інформації, взаємо діяти з навколишнім світом, виявляти людяність, розуміти свої права та права інших. Матеріал підручника, на нашу думку, має тебе зацікавити. На початку кожного параграфа буде запитання, яке дасть змогу пригадати інформацію, що потрібна для вивчення нового матеріалу. Параграф поділений на інформаційні блоки, до яких поставлені запитання і сформульовані завдання. Крім авторського тексту він містить текстові й візуальні джерела. Звертай увагу на QR-коди. За допомогою гаджетів через них можна буде переглянути цікавий додатковий матеріал. Щоб тобі було легше орієнтуватися в підручнику, авторами було створено рубрики. Після кожного уроку для осмислення вивченого вміщені наскрізні запитання і завдання. У кінці кожного розділу на тебе чекає урок узагальнення, де ти зможеш пригадати вивчене, аналізувати, ставити запитання, проєктувати й оцінювати себе. Кожне узагальнення містить навчальну настільну гру, в яку ти зможеш погратися з друзями чи рідними. Отже, підручник з історії України та громадянської освіти допоможе тобі продовжити шлях становлення громадянина/громадянки своєї країни.Item Громадянська освіта та методика її навчання: підручник для студентів педагогічних закладів вищої освіти(УОВЦ "Оріон", 2019) Бакка, Тамара Володимирівна; Біла, Ірина; Вєтров, Ігор Георгійович; Волошенюк, Оксана; Євтушенко, Раїса; Желіба, Олександр; Загребельна, Ніна Іванівна; Клепко, Сергій; Красман, Наталія; Ладиченко, Тетяна Вячеславівна; Мелещенко, Тетяна Володимирівна; Мокрогуз, Олександр; Охредько, ОлегПідручник є корисним ресурсом для студентів і вчителів у галузі громадянської освіти. Він є спробою представити сучасний підхід та методики до викладання громадянської освіти. Його цінність у тому, що він відповідає запитам сучасної системи і є компетентнісно орієнтованим.Item День Європи. Методичні рекомендації проведення уроку для закладів загальної середньої освіти(Педагогічна преса, 2022) Бакка, Тамара Володимирівна; Желіба, Олександр; Ладиченко, Тетяна Вячеславівна; Мелещенко, Тетяна ВолодимирівнаНадаютьсчя методичні рекомендації щодо проведення уроку з громадянської освіти для закладів загальної середньої освітиItem Державотворчі та національно-духовні процеси в Україні першої половини XVII ст.(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2010) Борисенко, Володимир Йосипович; Візер, Світлана ОлександрівнаУ навчальному посібнику всебічно аналізуються особливості державотворчих та національно-духовних процесів в Україні першої половини XVII ст. Грунтовно розглядаються зміни в менталітеті українського суспільства, спричинені утворенням нової церкви - уніатської. Проаналізовано головні аспекти обгрунтування концепції православних полемістів та практичні заходи по відстоюванню права їх митрополії на незалежне існування. Показано основні моменти становлення уніатської церкви в Україні у вказаний період. Встановлено значення та вплив військової діяльності українського козацтва на формування державницького світогляду козаків. Визначено особливості оформлення Запорозької Січі як провідника міжнародних відносин козацької спільноти.Item Еврейская философия после М. Хайдеггера: Э. Левинас и Х. Йонас(2011) Хромец, Ирина СергеевнаItem Експертиза культурно-історичних цінностей. Навчально-методичний комплекс спеціалізації. Освітньо-кваліфікаційні рівні: 6.020302 – бакалавр; 7.02030201 – спеціаліст; 8.02030201 – магістр(Видавництво Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, 2014-03-21) Потильчак, Олександр Валентинович; Вєтров, Ігор Георгійович; Дзюбленко, Ірина Михайлівна; Лєбєдєва, Людмила Василівна; Руденко, Наталія Василівна; Стрельський, Геннадій В’ячеславович; Шевченко, Олег Тарасович; Іщенко, Жанна МиколаївнаУ навчально-методичному посібнику подаються структура і зміст фахової підготовки студентів-істориків за спеціалізацією «Експертиза культурно-історичних цінностей» (освітньо-кваліфікаційні рівні: 6.020302 – бакалавр; 7.02030201 – спеціаліст; 8.02030201 – магістр). Запропоновано авторські навчальні робочі програми нормативних дисциплін, що представляють спеціальні галузі історичної науки включені до циклів гуманітарної та соціально-економічної, природничо-наукової, професійної та практичної підготовки і варіативної частини циклу професійно-орієнтовної підготовки навчального плану спеціалізації «Експертиза культурно-історичних цінностей», а також програму музейної навчальної практики. Робочі навчальні програми містять пояснювальні записки, тематичні плани курсів, зміст лекційних і семінарських (лабораторних) занять, списки рекомендованої літератури, рекомендовану тематику рефератів і курсових робіт, зразки модульних тестових завдань і контрольних робіт з навчальних дисциплін за спеціалізацією «Експертиза культурно-історичних цінностей». Призначено для викладачів і студентів-істориків, що навчаються за спеціалізацією «Експертиза культурно-історичних цінностей».Item Етика: підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти(УОВЦ «Оріон», 2022) Мелещенко, Т. В.; Желіба, О. В.; Бакка, Тамара Володимирівна; Ашортіа, Є. Д.; Козіна, Л. Є.Запрошуємо кожного з вас у світ етики! Підручник, який ти тримаєш у руках, проведе тебе у світ моралі, поведінки та спілкування. Вивчаючи матеріали курсу етики, ти зрозумієш свою унікальність й унікальність інших. Ти навчишся взаємодіяти із собою і людьми, проявляти людяність, бути справедливим. З курсу етики ти дізнаєшся, що таке моральні норми, цінності, етикет і для чого потрібні правила поведінки. Етика розкриє, що таке добро і зло, які є людські чесноти. Ти зрозумієш суть морального вибору, зокрема те, що за вчинки потрібно відповідати, а без старанності не до сягти мети. Етика допоможе тобі опанувати себе, проявляти терплячість і стриманість. Курс «Етика» підкаже, як поводитися вдома, у школі, на вулиці, з однолітками та старшими. Ти дізнаєшся, як бути доброчесним/доброчесною, ефективно спілкуватися, правильно співпереживати та співрадіти. Матеріал підручника цікавий і різноманітний. Для тебе створено різні рубрики. На початку кожного параграфа ти будеш читати діалог між хлопчиком і дівчинкою — Назаром й Аланою, який буде спонукати тебе до роздумів над новою темою. Також ти будеш ознайом люватися з «Фактами, над якими варто замислитися», розглядати «Ситуації для роздумів», «Особистий профіль». Рубрики «# Так говорив/так говорила/а я думаю так» і «Народна мудрість: міркуємо разом» привернуть твою увагу до народної та художньої творчості, суджень цікавих особистостей, а також спонукатимуть до формування власної думки. Корисною є рубрика «Це тобі стане в пригоді для розуміння себе й інших».Після кожного уроку вміщена особлива рубрика самоаналізу «Розмірковую про вивчене», добре тобі знайома з початкової школи. Запитання, подані в ній, допоможуть краще розібратися, наскільки ти зрозумів тему, яка обговорювалася на уроці. Також пропонуємо тобі вести свій зошит або за писник важливих думок. У підручнику є багато цікавих запитань і завдань,на які ти шукати- меш відповіді самостійно, а також працюючи разом з однокласниками й однокласницями. Після кожного параграфа ти зможеш перевірити свої знання та створити щось нове разом із класом. За допомогою QR-кодів дізнаватимешся більше, переглянувши цікавий матеріал. Ти будеш працювати з малюнками, таблицями, схемами, відеоматеріалами тощо. По-новому зможеш оцінити переглянуті мультфільми чи прочитані раніше казки, проаналізувати вчинки й поведінку героїв. Після кожної теми на тебе чекатиме урок-узагальнення, де ти будеш пригадувати й аналізувати вивчене, ставити запитання, проєктувати й оцінювати себе. Отже, відкривши підручник з етики, ти побачиш, що це настільна книжка, яка допоможе тобі стати справжньою людиною.Item _К возможности и следствиям взаимодействия понятийного апарата философии и теологи на примере теологии Карла Ранера Специфика(ІРН св. Томи Аквінського, 2010) Хромец, Ирина СергеевнаУ статті розглядаються основні філософські та теологічні поняі тя теології К. Ранера в контексті розуміння взаємодії філософії т теології; досліджуються можливість та наслідки такої взаємоді Підкреслюється значимість екзистенційного з філософської то* ки зору підходу до теології.Item К возможности и следствиям взаимодействия понятийного аппарата философии и теологии на примере теологии Карла Ранера(БОГОСЛОВ.RU, 2010) Хромец, Ирина СергеевнаItem К теологии бахаи(Релігія в Україні, 2013) Хромец, Ирина СергеевнаItem К хайдеггеровскому пониманию взаимоотношений философии н теологии в контексте философии религии(Чернівецький нац. ун-т.,, 2010) Хромец, Ирина СергеевнаItem Компетентнісний підхід до вивчення історії на прикладах підручників з всесвітньої історії(Вид-во "Педагогічна преса", 2020) Ладиченко, Тетяна В'ячеславівнаВ статті йдеться про вивчення всесвітньої історії