Випуск 110
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/8973
Browse
Browsing Випуск 110 by Title
Now showing 1 - 20 of 30
- Results Per Page
- Sort Options
Item Борис Грінченко: сторінки життєвого і творчого шляху(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Рященко, Д.С.У статті висвітлено життєвий і творчий шлях українського письменника, освітнього і громадського діяча Б. Грінченка (1863 – 1910)Item Вища педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід у навчальному процесі ВНЗ(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сергійчук, О. М.; Сембрат, А. Л.У статті розглядається процес підготовки майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання, обґрунтовано особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання у вищій школі, визначені проблеми реалізації вказаного підходу у процесі навчання.Item Гуманізація як складова в оптимізації біологічної освіти у ВУЗІ(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Кучменко, О. Б.У статті розглядають питання щодо гуманізації та оптимізації біологічної освіти, яка пов’язана з формуванням особистості майбутнього професіонала психолога.Item Деякі аспекти організації та методичного забезпечення проведення уроку з постановки голосу студентами-практиками(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сиротюк, Т. А.У статті розглядаються питання організації та методичного забезпечення проведення уроків з постановки голосу студентами-практикантами. Даються конкретні методичні поради.Item Діяльність клубів як соціокультурна умова оптимального впливу на соціалізацію молоді у сфері дозвілля(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Малков, Д. Ю.У статті розглядаються діяльність клубів як соціокультурна умова оптимального впливу на соціалізацію молоді у сфері дозвілля. Дозвіллєва діяльність, середовище як основний компонент дозвілля.Item Експериментальне дослідження ефективності навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Нечипоренко, В. В.В статті викладено методику організації та основні результати констатувального і формувального експериментів, проведених з метою визначення ефективності навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи. На основі математико-статистичного аналізу доведено, що ефективність цієї діяльності залежить від кумулятивного впливу п’яти ключових факторів: якісного інклюзивного навчання; набуття учнями життєвої компетентності як головної передумови їх здатності і готовності до успішної життєдіяльності в умовах актуального соціокультурного простору; ефективності лікувально-реабілітаційного процесу; інноваційного потенціалу педагогів, достатнього для забезпечення навчально-реабілітаційної діяльності спеціального закладу як відкритої соціально-освітньої системи; якості професійної діяльності педагогів спеціального закладу освіти.Item Емпатія як соціально-психологічний феномен(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сакалюк, О. П.У статті розглядається проблема емпатії як соціально-психологічного феномену, виокремлюються історичні аспекти становлення цього поняття, підкреслюється роль емпатії у професійній діяльності майбутніх учителів початкової школи.Item Компетенции современного коррекционного педагога как важное условие успешности педагогической деятельности(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гурницка, Б.В статье рассматривается сущность понятий “профессиональные компетенции” и “профессиональная компетентность” будущего коррекционного педагога, а также проблема создания личностно-ориентированной образовательно-развивающей среды в педагогическом вузе, в результате взаимодействия с которой у будущего коррекционного педагога формируется готовность к продуктивной профессионально-педагогической деятельности, основывающейся на эмпатии, понимании им своей индивидуальной сущности, создании собственной педагогической концепции.Item Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Плазовська, Л. В.У статті розглядаються проблеми лінгвістичного супроводу в інтерпретації реалізованих студентами навчальних композиційних завдань площинного характеру та у цьому контексті – питання аналізу творів образотворчого мистецтва. Окреслене є важливим для освоєння студентами в ході їх навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі оскільки впливає на засвоєння ними законів композиції. Визначені науковцями закони композиції, а також цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені і засвоєні студентом дозволять йому зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів. Останнє дозволить оптимізувати комунікативну сферу майбутнього фахівця мистецького профілю.Item Методика формування умінь співу бельканто у процесі вокальної підготовки педагога-музиканта(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Тоцька, Л.О.У статті розглядається актуальність розробки методичного забезпечення вокальної підготовки студентів у сфері набуття ними фахової компетентності, складовою якої є опанування уміннями співу бельканто.Item Мовленнєва культура, інтелект та іншомовна підготовка майбутніх учителів іноземної мови(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Колодько, Т. М.У статті йдеться про іншомовну мовленнєву підготовку майбутніх учителів іноземної мови, їх мовленнєву культуру та пізнавальну активність студентів у процесі навчання. Аналізуються різноманітні підходи щодо компонентів змісту навчання іншомовного спілкування у контексті національної культури.Item Міжкультурна освіта як засіб формування полікультурної компетентності учнів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Камінська, В. С.У статті йдеться про полікультурну компетентність учнів у процесі вивченні іноземної мови. Аналізуються різноманітні підходи та методи навчання іншомовного спілкування учнів у контексті національної культури.Item Організація самостійної роботи студентів-екологів у процесі підготовки до професійної діяльності(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гладун, Т. С.У статті розглядаються питання організації самостійної роботи студентів-екологів у процесі підготовки до професійної діяльності. Наведені конкретні приклади розв’язування екологічних завдань на практичних заняттях, під час проходження навчальної, виробничої та переддипломної практик тощо.Item Особливості викладання дисципліни "Право інтелектуальної власності"іноземним студентам(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Пригода, В. В.У статті розглядається специфіка викладання дисципліни “Право інтелектуальної власності” іноземним студентам, які навчаються у вищих навчальних закладах України. Підкреслюється необхідність вивчення як міжнародних нормативних актів, так і законодавства України та країн походження студентів у сфері інтелектуальної власності.Item Особливості організації виховної роботи з майбутніми фахівцями пожежно-рятувальної служби у вищих навчальніх закладах(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Демченко, А. В.У статті розкриваються сутність виховання у військовому підрозділі, основні якості, принципи, особливості виховної роботи з майбутніми фахівцями пожежно-рятувальної служби у вищих навчальних закладах.Item Особливості професійної діяльності психолога в авіаційній галузі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Ковалькова, Т. О.В статье обосновываются направления, функции и цель профессиональной деятельности психолога в авиационной отрасли. Рассматриваются особенности работы психологов в экстремальных условиях и влияние кризисных ситуаций на недостаточно подготовленного специалиста к деятельности в сфере авиации.Item Особливості підготовки вчителів технологій до проектно-художньої діяльності у процесі післядипломної освіти(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Бовсунівський, В. М.У статті проектно-художня діяльність розглядається в контексті навчання технологій, а не образотворчого мистецтва. Актуалізовано стан дослідження художнього проектування у наукових джерелах. Запропоновано робоче формулювання сутності поняття “художнє проектування” як синонімічне до поняття “дизайн”.Item Особливості підготовки майбутніх учителів технологій у республіці Ісландія(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Жерноклєєв, І. В.У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів технологій в Республіці Ісландія. На основі північноєвропейських автентичних наукових літературних джерел визначено складові успіху досвіду сучасної освітньої моделі підготовки ісландських педагогів.Item Особливості техніко- технологічної підготовки майбутніх вчителів технологічної освіти(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Авраменко, О. Б.У статті представлено системний аналіз технічних дисциплін як інтегративної складової формування в учителя технологій фундаментальних техніко-технологічних знань та широти його підготовки. Доведено, що техніко-технологічна підготовка, яка відображає взаємозв’язок науки, техніки і технології, є неможливим без урахування інтегративних зв’язків. Завдяки інтеграції окреслюються системи зв’язків і взаємин, що носять багатоаспектний характер.Item Педагогічні технології формування фахової компетентності майбутніх учителів музики(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Світайло, С. В.Розглянуто особливості застосування педагогічних технологій у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки, розкрито ефективність проблемного навчання в активізації самостійної роботи студентів та збагаченні змісту навчального процесу.