Випуск 110
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/8973
Browse
Recent Submissions
Item Особливості підготовки майбутніх учителів технологій у республіці Ісландія(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Жерноклєєв, І. В.У статті розглядаються особливості підготовки майбутніх вчителів технологій в Республіці Ісландія. На основі північноєвропейських автентичних наукових літературних джерел визначено складові успіху досвіду сучасної освітньої моделі підготовки ісландських педагогів.Item Професійна компетентність диспетчера управління повітряним рухом, ії сутність та складові(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Кміта, Є. В.У даній статті розглядається професійна компетентність диспетчерів управління повітряним рухом. Також надається детальне описання її складових.Item Міжкультурна освіта як засіб формування полікультурної компетентності учнів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Камінська, В. С.У статті йдеться про полікультурну компетентність учнів у процесі вивченні іноземної мови. Аналізуються різноманітні підходи та методи навчання іншомовного спілкування учнів у контексті національної культури.Item Борис Грінченко: сторінки життєвого і творчого шляху(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Рященко, Д.С.У статті висвітлено життєвий і творчий шлях українського письменника, освітнього і громадського діяча Б. Грінченка (1863 – 1910)Item Формування профорієнтаційної компетентності як складової фахової підготовки майбутніх вчителів технології(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Дмитренко, П. В.; Косяк, І. В.Автори статті визначають профорієнтаційну компетентність як одну з фаховихкомпетентностейучителя технологій. В статті розглянуто та охарактеризовано компоненти, етапи та умови формування профорієнтаційної компетентності майбутнього фахівця.Item Формування вмінь аналізувати проведення навчальних занять під час проходження практики магістрантами у педагогічному університеті(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Цоколенко, О. А.У статті розглядаються питання формування вмінь аналізувати проведення навчальних занять під час проходження практики магістрантами у педагогічному університеті. Наведені схеми аналізу різного роду навчальних занять у педагогічних університетах.Item Особливості організації виховної роботи з майбутніми фахівцями пожежно-рятувальної служби у вищих навчальніх закладах(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Демченко, А. В.У статті розкриваються сутність виховання у військовому підрозділі, основні якості, принципи, особливості виховної роботи з майбутніми фахівцями пожежно-рятувальної служби у вищих навчальних закладах.Item Структура та характеристика етапів курсу навчання викладання біології англійською(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Турчинова, Ганна ВолодимирівнаДается характеристика курса обучения преподаванию биологии на английском языке. Определяются цели, задачи и структура курса. Дается характеристика умений студентов по окончании курса обучения.Item Організація самостійної роботи студентів-екологів у процесі підготовки до професійної діяльності(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гладун, Т. С.У статті розглядаються питання організації самостійної роботи студентів-екологів у процесі підготовки до професійної діяльності. Наведені конкретні приклади розв’язування екологічних завдань на практичних заняттях, під час проходження навчальної, виробничої та переддипломної практик тощо.Item Компетенции современного коррекционного педагога как важное условие успешности педагогической деятельности(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гурницка, Б.В статье рассматривается сущность понятий “профессиональные компетенции” и “профессиональная компетентность” будущего коррекционного педагога, а также проблема создания личностно-ориентированной образовательно-развивающей среды в педагогическом вузе, в результате взаимодействия с которой у будущего коррекционного педагога формируется готовность к продуктивной профессионально-педагогической деятельности, основывающейся на эмпатии, понимании им своей индивидуальной сущности, создании собственной педагогической концепции.Item Професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сітовський, А. М.У статті зазначено, що особливостями професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в умовах інформаційного суспільства є системна інтеграція інформаційних і педагогічних технологій у процес професійної підготовки та створення єдиного інформаційного освітнього простору й середовища системи вищої фізкультурної освіти.Item Вища педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід у навчальному процесі ВНЗ(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сергійчук, О. М.; Сембрат, А. Л.У статті розглядається процес підготовки майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання, обґрунтовано особистісно-орієнтований підхід у процесі навчання у вищій школі, визначені проблеми реалізації вказаного підходу у процесі навчання.Item Деякі аспекти організації та методичного забезпечення проведення уроку з постановки голосу студентами-практиками(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сиротюк, Т. А.У статті розглядаються питання організації та методичного забезпечення проведення уроків з постановки голосу студентами-практикантами. Даються конкретні методичні поради.Item Методика формування умінь співу бельканто у процесі вокальної підготовки педагога-музиканта(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Тоцька, Л.О.У статті розглядається актуальність розробки методичного забезпечення вокальної підготовки студентів у сфері набуття ними фахової компетентності, складовою якої є опанування уміннями співу бельканто.Item Розробка нетрадиційних форм роботи із студентами-філологами в позанавчальний час-інтелектуальний капітал викладача ВНЗ(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сердюк, Н. Ю.У сучасних умовах інтеграції України до загальноєвропейського освітнього простору особливої актуальності набуває питання удосконалення системи підготовки нового покоління вчителів-професіоналів. Стаття присвячена проблемі розробки нетрадиційних форм роботи із студентами-філологами в позанавчальний час, що є інтелектуальним капіталом викладача ВНЗ.Item Педагогічні технології формування фахової компетентності майбутніх учителів музики(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Світайло, С. В.Розглянуто особливості застосування педагогічних технологій у формуванні фахової компетентності майбутніх учителів музики у процесі диригентсько-хорової підготовки, розкрито ефективність проблемного навчання в активізації самостійної роботи студентів та збагаченні змісту навчального процесу.Item Емпатія як соціально-психологічний феномен(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Сакалюк, О. П.У статті розглядається проблема емпатії як соціально-психологічного феномену, виокремлюються історичні аспекти становлення цього поняття, підкреслюється роль емпатії у професійній діяльності майбутніх учителів початкової школи.Item Особливості викладання дисципліни "Право інтелектуальної власності"іноземним студентам(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Пригода, В. В.У статті розглядається специфіка викладання дисципліни “Право інтелектуальної власності” іноземним студентам, які навчаються у вищих навчальних закладах України. Підкреслюється необхідність вивчення як міжнародних нормативних актів, так і законодавства України та країн походження студентів у сфері інтелектуальної власності.Item Ринково-орієнтована освітня реформа південної Австралії (короткий аналіз, характеристика змін)(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Парфенюк, Т. Ю.Розглядається аналіз проведення ринково-орієнтованої реформи в Південній Австралії, характеризуються зміни в системі вищої освіти.Item Лінгвістичний супровід в інтерпретації реалізованих навчальних композиційних завдань площинного характеру(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Плазовська, Л. В.У статті розглядаються проблеми лінгвістичного супроводу в інтерпретації реалізованих студентами навчальних композиційних завдань площинного характеру та у цьому контексті – питання аналізу творів образотворчого мистецтва. Окреслене є важливим для освоєння студентами в ході їх навчання образотворчого мистецтва у вищому навчальному закладі оскільки впливає на засвоєння ними законів композиції. Визначені науковцями закони композиції, а також цілі, етапи, рівні аналізу творів образотворчого мистецтва ретельно усвідомлені і засвоєні студентом дозволять йому зрозуміти механізми взаємодії в композиції твору складових елементів. Останнє дозволить оптимізувати комунікативну сферу майбутнього фахівця мистецького профілю.