Навчальні видання Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/1809
Browse
Browsing Навчальні видання Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 69
- Results Per Page
- Sort Options
Item Сучасна українська літературна мова: збірник вправ(Вища школа, 1995) Плющ, Марія Яківна; Леута, Олександр Іванович; Гальона, Наталія ПавлівнаПосібник входить до єдиного комплексу теоретичного і методичного забезпечення навчання студентів педагогічних вузів з усіх основних розділів курсу сучасної української літературної мови: фонетики і фонології, орфоепії, графіки і орфографії, лексикології і фразеології, словотвору та граматики — морфології і синтаксису. Вправи, що пропонуються у збірнику, містять матеріал для з'ясування фонологічних, акустичних і артикуляторних особливостей звуків української мови, позиційних і комбінаторних змін їх у потоці мовлення, основних правил складоподілу і наголосу; для ґрунтовного практичного засвоєння літературних орфоепічних норм, принципів української графіки та орфографії; для опанування лексикологією і фразеологією; для глибокого засвоєння закономірностей морфемної будови і способів та засобів словотвору, а також граматичної будови української мови — частин мови і особливостей їх парадигматики та синтаксису словосполучення, простого і складного речення.Item Основи віршування(Київ: Міжнародна фінансова агенція, 1997, 1997) Гуляк, А. Б.; Савченко, І. В.У посібнику розглядаються теоретичні питання віршознавства як окремої галузі поетики, досліджуються загальні особливості віршового метра, його риси.Item Давня українська література(НПУ імені М. П. Драгоманова, 2001) Савченко, ІринаЗапропонований посібник покликаний допомогти студентам заочної форми навчання зорієнтуватися у вивченні складного і об’ємного курсу. Його структура передбачає систематизацію всього істориколітературного матеріалу та ознайомлення з найавторитетнішими працями з історії давньої літератури, бібліографія яких подається у “Планах лекцій”. Також з метою полегшення засвоєння курсу до посібника вміщено короткий “Словник понять і термінів”, у якому подається ряд статей, що дають стислу інформацію про жанри та стильові ознаки давньої літератури. Посібник складений з урахуванням найновіших досліджень української літератури Х–ХVІІІ ст., а також наукових праць дослідників ХІХ та початку ХХ ст., що були вилучені з наукового обігу.Item Сучасні ділові папери : навчальний посібник для вищих та середніх спеціальних навчальних закладів(А.С.К., 2002) Глущик, Сергій Васильович; Дияк, Олена Володимирівна; Шевчук, Світлана ВолодимирівнаУ посібнику подаються основні ознаки офіційно-ділового стилю та розглядається писемна форма його реалізації — ділові папери. Наведено зразки документів, правила їх оформлення, вправи різного ступеня складності. Виклад основного матеріалу доповнюють словник ділової людини, правила орфографії та пунктуації в таблицях. Для студентів вищих навчальних закладів та всіх, хто цікавиться діловим мовленням.Item Слово-зброя. Література у творчому набутку Романа Олійника-Рахманного (публіцистика, есеїстика, літературознавство)(Ковчег, 2003) Погребенник, Володимир ФедоровичПрацю присвячено непроминальній спадщині Романа Олійника-Рахманного, лауреата Державної премії ім. Тараса Шевченка. У книзі зібрано, систематизовано й осмислено студії українських фольклору та літератури (від давнини до сучасності) з виданого в Канаді тритомника «Україна атомного віку» й інших видань Р. Олійника-Рахманного — одного з найвидатніших українських публіцистів та есеїстів. Аналізуються мистецькі й ідеологічні концепції української красної словесності, індивідуальні внески провідних літераторів різних епох, оригінальність, глибина й актуальність літературознавчих міркувань доктора філософії Монреальського університету. Видання розраховане на викладачів і студентів вищих навчальних закладів, вчителів, науковців і всіх тих, хто цікавиться українською літературою, фольклором, а також публіцистикою та історією України.Item Історія української літератури (перші десятиріччя ХІХ століття)(«Альфа-М», 2005) Савченко, Ірина; Чернова, ІннаПропонований посібник містить тематику лекційних та практичних занять, списки необхідної навчальної та критичної літератури.Item Історія української літератури. Кінець ХІХ – початок ХХ ст.(Либідь, 2005) Гнідан, Олена Дмитрівна; Семенюк, Григорій Фокович; Гаєвська, Надія Марківна; Антонюк, Є. М.; Гаєвська, О. В.; Гнатюк, М. І.; Гуляк, А. Б.; Дем'янівська, Л. С.; Єременко, О. І.; Кліщ, Л. І.; Коляда, В. В.; Марчук, Г. І.; Мішуков, О. В.; Осьмак, Н. Д.; Скоробагатько, Н. М.; Хоцянівська, І. В.Item Історія української літератури. Кінець ХІХ – початок ХХ ст.(Либідь, 2006) Гнідан, О. Д.; Семенюк, Г. Ф.; Гаєвська, Н. М.; Гаєвська, О. В.; Гнатюк, М. І.; Гуляк, А. Б.; Дем'янівська, Л. С.; Кейда, Ф. Ф.; Коляда, В. В.; Луцюк, М. В.; Марчук, Г. І.; Осьмак, Н. Д.; Погребенник, В. Ф.; Ткачук, М. П.; Хороб, С. І.; Хоцянівська, І. В.Item Дипломна робота з української мови(НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006) Дудко, Ірина Володимирівна; Козачук, Ганна ОлександрівнаУ пропонованому посібнику висвітлені питання організації та виконання лінгвістичного навчально-наукового дослідження – дипломної роботи – від вибору теми з різних проблем українського мовознавства до її захисту перед Державною екзаменаційною комісією. Зокрема викладено загальні засади лінгвістичного дослідження, описано методику виконання, правила оформлення й порядок захисту дипломної роботи, подано конкретні рекомендації щодо розробки графіка поетапного процесу її виконання, укладання наукової бібліографії, добору фактичного мовного матеріалу, з‟ясовано роль загального керівництва дипломними роботами. Як додатки подано зразки оформлення окремих елементів дипломної роботи, необхідний довідковий матеріал. У посібнику пропоновано велику багатоаспектну бібліографію з різних розділів українського мовознавства, що допоможе студентові-дипломникові швидше, глибше та якісніше розібратися у досліджуваній проблемі. Посібник розрахований на студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів, зокрема педагогічних університетів, викладачів, які керують написанням дипломних робіт, а також усіх, хто прагне підвищити культуру своєї наукової роботи.Item Історія української літератури (40-60-і роки XIX ст)("Альфа-М", 2007) Савченко, ІринаItem Коректура("Альфа-М", 2007) Харчук, Олена Василівна; Ситник, Олексій ВалерійовичМета видання - дати теоретичні знання і практичні навички з коректури різних видів текстів (книг, журналів, газет)Item Культура української фахової мови : навчальний посібник(Видавничий центр "Академія", 2007) Кравець, Лариса Вікторівна; Мацько, Любов ІванівнаРозглянуто загальні питання з курсу культури сучасної української мови, текстознавства, стилістики, а також розкрито специфіку професійної наукової і ділової мови, текстові норми наукового і офіційно-ділового стилів, правила оформлення наукової роботи і ділових паперів. Особливу увагу приділено культурі спілкування.Item Давня українська література : Словник -довідник(«Альфа-М», 2010) Савченко, Ірина; Кобелецька, ОксанаЗапропонований словник має на меті систематизувати і якнайповніше подати необхідний комплекс термінів і понять, які необхідні для вивчення курсу.Item Граматика української мови. Морфеміка. Словотвір. Морфологія.(Видавничий Дім "Слово", 2010) Плющ, Марія ЯківнаПодано матеріал з трьох розділів граматики: «Морфеміки», «Словотвору» і «Морфології». У трактуванні мовних одиниць поєднано традиційний підхід «від форми до змісту» та функціонально-семантичний – «від значення до форми». Для студентів філологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Буде корисний тим, хто прагне поглибити, систематизувати свої знання з української мови.Item Типологія помилок у корекційних таблицях(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011) Куляс, Павло ПетровичПропоновані корекційні таблиці являють собою ретельно розроблену класифікацію помилок переважно писемної комунікації. Зосереджено, проаналізовано, класифіковано і прокоментовано сталі, постійно повторювані помилки, які трапляються як у засобах масової інформації та в наукових текстах, так і в усній комунікації. Автор використовує банк девіативних текстів і фрагментів, який перевищує 10 тисяч одиниць. Бачення цієї класифікації − вже є перший інструмент редактора, з допомогою якого він може оцінювати мовні факти, розпізнавати причини порушення норми, розрізняти анорматив і цілеспрямований стилістичний прийом. Посібник може бути корисний і для тих, хто працює у сфері засобів масової інформації, хто переймається проблемами підвищення культури української мови.Item Історія української літератури ХІХ століття : Словник-довідник(2011) Савченко, І. В.; Ліпницька, І. М.Item Українська мова за професійним спрямуванням(Алерта, 2011) Шевчук, Світлана Володимирівна; Клименко, Ірина ВолодимирівнаПідручник укладено відповідно до типової програми дисципліни «Українська мова (за професійним спрямування)», затвердженої наказом МОН України від 21.12. 2009 №1150 Структурування матеріалу здійснено відповідно до кредитно- модульної системи організації навчального процесу Теоретичний і практичний матеріал згруповано у три змістові модулі. Система вправ і завдань допоможе майбутнім фахівцям набути умінь і на- вичок професійного спілкування на граматичному, лексичному, стилістичному рівнях Після кожної теми вміщено запитання і завдання для самоконтролю, індивідуальні проблемні завдання, теми рефератів і наукових повідомлень, які сприятимуть закріпленню вивченого. Для студентів вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації, тих, хто прагне високої культури спілкування на професійному рівні.Item Українська мова: Адаптовані тексти для читання. Рівень В1-В2(JATEPress, 2011) Багмут, Ірина; Штефуца, ВікторіяПропонований підручник створений для курсу «Читання текстів» у системі підготовки студентів-славістів, які вивчають українську мову за основною та додатковою спеціальностями в Сеґедському науковому університеті. Оригінальні тексти різноманітних стилів та жанрів були попередньо адаптовані до мовних рівнів В1–В2 і призначені для студентів-бакалаврів 2–3 року навчання (IV–V семестри). Текстовий матеріал охоплює різні теми, актуальні проблеми та дозволяє засвоїти лексичний мінімум відповідно до програми підготовки студентів-україністів. До кожного тексту подано українсько-угорський словник (☞), у якому представлені комунікативні ланцюжки та стійкі мовні конструкції, а також словник синонімів та мовних варіантів (!). З метою перевірки розуміння прочитаного за змістом кожного тексту складено запитання (?). Підручник буде цікавим не лише для студентів, які вивчають українську мову, але й тих, хто, володіючи українською мовою, прагне більше дізнатися про культуру, історію, видатних особистостей і досягнення українців.Item Українська мова та література, зарубіжна література : збірник навчальнометодичних матеріалів для слухачів Всеукраїнської заочної філологічної школи(Національний центр «Мала академія наук України», 2012) Гальона, Н. П.; Ісаєва, О. О.Item Сходинка ІІ. Українська мова: Базовий курс(2012) Багмут, Ірина; Штефуца, ВікторіяПропонований підручник створений для курсу «Практична граматика української мови» у системі підготовки студентів-славістів, які вивчають українську мову за основною та додатковою спеціальностями в Сеґедському університеті. Він призначений для студентів, які опанували початковий курс української мови («Сходинка І. Українська мова для початківців» (Сеґед, 2010, 2018), і містить базовий курс з української граматики (рівень А–2). У підручнику теоретичний і практичний матеріал представлені граматичними, правописними, словотвірними, лексико-семантичними, комунікативними блоками. Основний акцент зроблено на засвоєнні комунікативних компетенцій студентів. Значну увагу приділено повторенню та закріпленню граматичного матеріалу, вивченого на початковому рівні. Підручник має структуру робочого зошита, що покращить сприйняття нової інформації студентами та полегшить їхню роботу над завданнями. Видання розраховане не лише на студентів, які вивчають українську мову під керівництвом викладача, але й тих, хто, володіючи українською мовою на початковому рівні, прагне покращити та удосконалити свої мовленнєві та граматичні навички.