Випуск 13 (5)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/24937
Browse
Browsing Випуск 13 (5) by Issue Date
Now showing 1 - 10 of 10
- Results Per Page
- Sort Options
Item 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.(Вид-во "Гілея", 2019)Концепція збірника базується на багатоплановому науковому висвітленні проблем сучасної освіти і науки в умовах полікультурного глобалізаційного суспільства. Основні рубрики охоплюють всі освітні галузі (науки про освіту; філософія освіти; освітні вимірювання; дошкільна, початкова, середня, професійна, вища освіта, менеджмент освітньої діяльності тощо). Розрахований на фахівців гуманітарних наук.Item Впровадження тренінгових технологій в освітньому процесі: досвід і перспективи(Видавництво "Гілея", 2019) Верезомська, С. Ж.У статті аналізується впровадження тренінгових технологій викладання соціології, як одного з найбільш актуальних й інноваційних методів у вищих закладах освіти. Обґрунтовано переваги тренінгових занять як основи особистісно-орієнтованого навчання у сучасних умовах. Розглянуто подальші перспективи впровадження тренінгових технологій в освітньому процесі.Item Роль сюжетно-рольової гри у формуванні моральних норм поведінки дітей старшого дошкільного віку(Видавництво "Гілея", 2019) Волощенко, Н. О.; Корнійчук, А. В.Виховання моральної особистості – процес складний і багатогранний. Результати педагогічних досліджень підкрес-люють необхідність здійснення виховного впливу на дитину одразу в декількох напрямках, по-перше, збагачуючи загальний моральний досвід дитини, по-друге, прищеплюючи позитивні риси характеру в різних видах діяльності. Гра є універсальним засобом розвитку дитини дошкільного віку. В статті розкрито ефективність використання сюжетно-рольової гри у формуванні моральних норм поведінки дітей старшого дошкільного віку.Item Сучасна іграшка: актуальність, тенденції, перспективи впливу на дитину(Видавництво "Гілея", 2019) Поліщук, К. М.Метою статті є визначення основних тенденцій розвитку іграшкового асортименту для дітей дошкільного віку та критеріїв вибору іграшок з прогнозуванням можливих результатів їх впливу на формування особистості.Item Напрями художньо-естетичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах України у другій половині ХХ століття(Видавництво "Гілея", 2019) Булгакова, Т. М.; Гришко, В. Д.Система сучасної освіти в Україні як стратегічної галузі держави має узгоджуватись із принципами наявних економічних відносин, ставленням до неї суспільства, рівнем освітніх потреб. Упродовж останніх років чимало зроблено для визначення і спрямування діяльності загальноосвітніх закладів по шляху перспективних дій. Успішне досягнення мети залежить від багатьох чинників, важливим із яких є виховання майбутніх громадян України з високим рівнем естетичної культури.Item Особливості формування родинно-побутової компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки("Вид-во "Гілея"', 2019) Поворознюк, С. І.; Павлишена, М. О.Необхідність дослідження особливостей формування родинно-побутової компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки обумовлена сучасними тенденціями розвитку українського суспільства, суспільною потребою виховувати в молоді патріотичні почуття, починаючи з прищеплення любові до рідних людей, найближчого сімейного кола, і продовжуючи формуванням цілісної особистості громадянина-патріота України. При цьому важливим є впровадження в освітній процес новітніх способів організації освітньої діяльності із використанням етнокультурних засобів, і зокрема української народної казки.Item До питання про інтеграцію іноземної мови у повсякденне життя дитини дошкільного віку(Видавництво "Гілея", 2019) Мордоус, І. О.; Карпачова, М. А.Застосування інтегрованого підходу в процесі організації різних видів дитячої діяльності довело його ефективність в глобальному сенсі розвитку, навчання та виховання дітей дошкільного віку. Низка вчених досліджувала це питання в рамках навчання їх іноземної мови. Проте, варто відзначити, що дана проблема-тика висвітлена, більшою мірою, в контексті інтеграції іноземної мови в різні освітні лінії, що удосконалює процес, але не оптимізує його. Адже життєдіяльність дітей багато-мірна і включає як регламентовані заняття, та і повсякденні справи.Item The boundaries of the information pedagogy implementation in the context of the use of information and communication technologies in the educational process(Видавництво "Гілея", 2019) Kyvliuk, O.The implementation of information pedagogy in the context of using ICT is made possible by determining the optimal parameters: the formation of an information, network, virtual culture; modernization of educational and cognitive activity; organization of control and selfcontrol; the formation of ergonomic thinking; a combination of traditional and new information and educational technologies of education.Item Управління електронними освітніми ресурсами з використанням веб-орієнтованих комп’ютерних систем(Видавництво "Гілея", 2019) Галицький, О. В.У даній статті було розглянуто різновиди електронних освітніх ресурсів, які використовуються у закладах вищої освіти. Розглянуто основні різновиди веб-орієнтованих комп’ютерних систем для управління електронними освітніми ресурсами. Описано, як, використовуючи веб-орієнтовані комп’ютерні системи, є можливість здійснювати управління електронними освітніми ресурсами закладу вищої освіти.Item Демократизація як свобода вибору моделі освітнього процесу(Видавництво "Гілея", 2019) Силадій, І. М.В статті надається інформація відносно демократизації як свободи вибору моделі освітнього процесу, підкреслюється, що рутинному, шаблонному педагогу демократизація не під силу. І тільки майстер своєї справи здатний до вияву креативності, свободи, творчості. Під цим оглядом демократизацію варто розглядати як свободу вибору педагогом моделі освітнього процесу.