Випуск 15 (7-8)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/25521
Browse
Browsing Випуск 15 (7-8) by Issue Date
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Конститутивні функції символічних форм культури Е. Кассірера(Видавництво «Гілея», 2019) Яценко, Олена ДмитрівнаОсновною проблемою дослідження є відповідь на питання: епістемологічні, аксіологічні та діяльнісні конструкти людської суб’єктивності є універсальними та інваріантними в історикокультурній ретроспективі, або їхній зміст детермінований відповідним соціокультурним контекстом формування та сталості?Item Внесок українських педагогів фізиків у розвиток вітчизняної освіти та науки (перше двадцятиріччя XX століття)(Видавництво «Гілея», 2019) Чумак, Микола ЄвгеновичВисокий рівень соціальної уваги до проблем розвитку вітчизняної освіти та науки на сучасному етапі потребує уважного переосмислення набутого попередніми поколіннями досвіду, який послугує дороговказом для теперішніх та прийдешніх поколінь. Аналіз джерелознавчої бази засвідчив, що високим рівнем прогресивності відзначався внесок українських педагогів-фізики, частина з яких була несправедливо забута під впливом ідеологічного тиску радянської влади.Item "Formal" and "non-formal" education in the differentiation of intrinsic properties(Видавництво «Гілея», 2019) Слабко, Володимир Миколайович; Марусинець, Маріанна Михайлівна; Стрельник, Ольга ОлександрівнаУ статті здійснено аналіз дефініцій “формальна” і “неформальна” освіта як різновидів освіти впродовж життя в контексті зарубіжних та українських учених. Окреслено змістове поле “освіта впродовж життя” в координатах міждисциплінарних досліджень та основних підходів та тлумачень учених. Визначено сутнісні характеристики формальної, неформальної та інформальної освіти; вказано на їх пріоритети та ключові відмінності, що відмежовують їх між собою: формальну освіту від неформальної (альтернатива формальній). Відмінністю інформальної освіти є те, що вона не інституалізована, а також за такими ознаками, як: термін навчання, вікові, гендерні регіональні, релігійні ознаки, а також право на вибір навчального закладу чи навчальної установи, напряму підготовки і спеціальності, освітніх та освітньо-професійних програм.Item Вивчення української мови молодшими школярами в умовах багатомовності(Видавництво «Гілея», 2019) Трунова, Валентина АндріївнаВ статті розглянуто складові мовленнєвої ситуації, умови засвоєння лексики для умілого її використання у процесі індивідуальної та колективної діяльності в умовах багатомовності.Item Дослідження стану використання навчальних комп’ютерних інтерактивних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії(Видавництво «Гілея», 2019) Доценко, Наталія АндріївнаУ статті представлено дослідження стану використання навчальних інтерактивних комп’ютерних тренажерів в умовах інформаційно-освітнього середовища при підготовці бакалаврів з агроінженерії. Розглянуто поняття інформаційно-освітнє середовище, навчальний інтерактивний комп’ютерний тренажер, визначено, якими навичками повинні оволодіти бакалаври з агроінженерії. Представлена класифікація навчальних інтерактивних комп’ютерних тренажерів. Відповідно до неї навчальні інтерактивні комп’ютерні тренажери можна поділити на тестові, графічні, анімовані та гейміфіковані навчальні тренажери. Використання кожного типу відповідно до мети навчальної дисципліни забезпечує широкий спектр оволодіння інженерними навичками для бакалаврів з агроінженерії. Викладені статистичні дані анкетування викладачів спеціальності “Агроінженерія”. На основі отриманих даних є змога коректувати навчальний контент, форми і методи його подачі в умовах інформаційноосвітнього середовища та підбирати навчальні інтерактивні комп’ютерні тренажери для складання навчальних курсів для підготовки бакалаврів з агроінженерії.Item 1. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.(Видавництво «Гілея», 2019)Концепція збірника базується на багатоплановому науковому висвітленні проблем сучасної освіти і науки в умовах полікультурного глобалізаційного суспільства. Основні рубрики охоплюють всі освітні галузі (науки про освіту; філософія освіти; освітні вимірювання; дошкільна, початкова, середня, професійна, вища освіта, менеджмент освітньої діяльності тощо). Розрахований на фахівців гуманітарних наук.Item Освіта в конфліктному суспільстві: розвиток ідей толерантності(Видавництво «Гілея», 2019) Хоменко, Гліб ВолодимировичУ статті здійснюється спроба розв’язання суперечностей світоглядноціннісного характеру у розумінні змісту понять толерантність та концепт ідентичності в контексті глобалізаційних тенденцій сучасної доби. Опираючись на концепції вчених у галузі соціальної філософії, жага до толерантності розглядається як ознака високої інтелектуальної культури суспільства. В роботі доведено, що імплементація толерантності у життєдіяльність сучасного соціуму в першу чергу потребує трансформації філософської складової освітнього процесу.Item Аналіз готовності закладів загальної середньої освіти до впровадження цифрової освіти(Видавництво «Гілея», 2019) Мізюк, Вікторія АнатоліївнаЗ 2018 року в Україні розпочато проект щодо впровадження цифрової освіти, однак, наявні протиріччя між ідеями цифрової освіти і реальними можливостями закладів, між можливостями цифрових технологій і неготовністю педагогів до їх впровадження.Item Конститутивні аспекти колективної діяльності: умови та протиріччя реалізації кооперативних відносин(Видавництво «Гілея», 2019) Ревін, Фрол ГеннадійовичКолективні інтенційні настанови носять наскрізний характер в нашому житті. Адже саме подібні поліморфні різновиди спільної дії і покладено в основу формування та функціонування соціальної реальності. Автор, отже, має намір детально дослідити мереологічну діалектику сполук кооперативної дії, що фундують засади соціальної динаміки, дозволяючи мислити власну особистість через призму статусу різних суспільних груп, розглядати себе з точки зору нашого спільного громадського впливу, обов’язків та відповідальності, приміряти та виконувати велику кількість сумісних суспільнотворчих соціальних ролей.