Випуск 3 (189)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/47930
Browse
Browsing Випуск 3 (189) by Author "Антонюк, А. Е."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Ефективність впровадження мультимедійних ресурсів у навчальний процес фізичної культури(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025) Козіброда, Л. В.; Райтаровська, І. В.; Штурба, В. В.; Шостак, Є. Ю.; Антонюк, А. Е.У статті визначається ефективність впровадження мультимедійних ресурсів у навчальний процес фізичної культури, а саме зроблено спробу визначити позитивні та негативні аспекти використання мультимедійних ресурсів, а також розроблено рекомендації щодо оптимального їх впровадження в освітній процес. Зазначено, що традиційні методи навчання часто не відповідають вимогам сучасних студентів. Звернуто увагу на те, що впровадження мультимедійних ресурсів у навчальний процес фізичної культури перш за все пов’язано з вирішенням головного завдання – це підвищення ефективності навчання та розвитку фізичних навичок у студентів. Обґрунтовано, що мультимедійні ресурси – це різноманітні матеріали, які поєднують текст, зображення, звук, відео та анімацію для створення інтерактивного та динамічного контенту. До ключових аспектів впровадження мультимедійних ресурсів у навчальний процес фізичної культури віднесено: покращення засвоєння матеріалу; залучення здобувачів вищої освіти до занять фізичною культурою; індивідуалізація навчання; доступ до нових знань; формування критичного мислення; стимулювання самостійної роботи. Розглянуто основні типи мультимедійних технологій, які на сьогодні використовуються під час викладання фізичної культури, а саме: відеоматеріали, аудіоресурси, графічні ресурси, анімаційні ресурси, інтерактивні ресурси, платформи для створення мультимедійних ресурсів. Звернуто увагу на те, що мультимедійні ресурси значно розширюють можливості навчання та спілкування, роблячи їх більш цікавими та ефективними. Використання таких ресурсів сприяє кращому засвоєнню інформації та розвитку навичок під час викладання фізичної культури. Зроблено висновок про те, що впровадження мультимедійних ресурсів у навчальний процес фізичної культури не лише покращує якість освіти, але й формує у здобувачів вищої освіти важливі життєві навички, такі як критичне мислення, самоорганізацію та здатність до самостійного навчання. Використання мультимедійних ресурсів у викладанні фізичної культури має значний потенціал для покращення навчального процесу, проте важливо враховувати можливі недоліки та шукати способи їх подолання. Розроблені рекомендації можуть допомогти викладачам з фізичної культури ефективно впроваджувати мультимедійні технології у навчальний процес, забезпечуючи більш глибоке розуміння предмета та підвищуючи мотивацію студентів.