Випуск 3 (189)
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/47930
Browse
Browsing Випуск 3 (189) by Author "Аносова, Олена"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вплив дистанційного навчання на формування "м’яких навичок" (soft skills) у майбутніх фахівців сфери спорту(Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025) Бондар, Анастасія; Аносова, Олена; Коваленко, Юлія; Петренко, Ірина; Петренко, ВолодимирМета – визначити вплив дистанційного навчання на формування «м’яких навичок» (soft skills), таких як творчі здібності та креативність, у майбутніх фахівців сфери спорту. Матеріали та методи. У дослідженні взяли участь 35 здобувачів вищої освіти. Використано методику оцінки творчого мислення Е.П. Торренса та методику оцінки креативності С. Мєдніка, методи аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння, соціологічного опитування (експертної оцінки, анкетування), педагогічного спостереження, тестування, математичної статистики з використанням критерію Фішера. Результати. Розроблено та впроваджено в освітній процес навчальну програму для майбутніх фахівців сфери спорту, які навчалися традиційно (контрольна група) та адаптовано її для дистанційного навчання (ементальна група). В обох групах в ході експерименту зросли показники творчих здібностей та креативності, які до та після експерименту суттєво не відрізнялися, оскільки не виявлено статистичної значимості (за критерієм Фішера). Висновки. Дистанційне навчання позитивно впливає на формування творчих здібностей та креативності у майбутніх фахівців сфери спорту і може стати перспективним напрямком розвитку сучасної спортивної освіти.