Випуск 109
Permanent URI for this collectionhttps://enpuir.udu.edu.ua/handle/123456789/7485
Browse
Recent Submissions
Item 1. Титульна сторінка 2. Зміст збірника(2015-08-13)Item Ефективність використання інтерактивних технологій навчання при вивченні та закріпленні нової лексики при вивченні англійської мови студентами економічних спеціальностей(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Деяк, М. Ю.Інтерактивне навчання є високоефективним методом введення та закріплення нової лексики, зокрема економічної спеціалізації з огляду на те, що цей метод сприяє не лише становленню студентів як майбутніх фахівців, але обумовлює напрацювання численних психологічних якостей необхідних для подальшої професійної діяльності. Застосування інтерактивного навчання сприяє підвищенню активізації пізнавальної діяльності за рахунок збільшення мотивації, кращої результативності засвоєння матеріалу. Авторами проведено аналіз основних методів, які було використано при роботі з лексичним матеріалом, а також визначено результативність інтерактивного навчання на базі проведеного експерименту.Item Застосування деяких аспектів теорії економічного мислення у навчально-виховному процесі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Жолобов, О. В.У статті розглянуто взаємозв’язок між основними поняттями економічної теорії та практикою освітнього процесу в контексті сучасних потреб ринку фахової компетенції.Item SWOT-аналіз-складова частина стратегічного менеджменту вищих навчальних закладів країн ЄС(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гладченко, М. М.Проаналізовано компоненти SWOT-аналізу – аналіз зовнішнього середовища і аналіз організації. Досліджено методологічне підґрунтя SWOT- аналізу. Розглянуто основні варіанти і функції SWOT-аналізу.Item Умови реалізації гуманістичного підходу на уроках музики в початковій школі(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Данько, Н. П.Статтю присвячено проблемі здійснення гуманістичної освіти. Розглядається можливість упровадження гуманістичного підходу на уроках музики. Характерною особливістю сучасної освіти є повага до особистості дитини, що виявляється в застосуванні методик, які сприяють її індивідуальному розвитку. Уважне ставлення до особливостей, інтересів,здібностей учнів є важливою педагогічною умовою реалізації гуманістичного підходу.Item Модель формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі організації та вивчення спортивних ігор(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Жигадло, Г. Б.У статті побудована модель формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у процесі вивчення професійно-орієнтованої дисципліни “Спортивні ігри та методика їх викладання”.Item Інтеграція Київського національного університету імені Тараса Шевченка з провідними закордонними вищими школами в контексті болонських домовленостей(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Антонюк, Т. Д.Процеси інтеграції української системи вищої освіти в європейську і світову згідно з Болонською декларацією є визначальними у життєдіяльності сучасної вищої школи. Успішне співробітництво українських вишів з закордонними залежить від багатьох факторів, серед яких чільне місце посідає кадрове забезпечення університету, рейтинг серед вітчизняних і зарубіжних вищих навчальних закладів, мотивованість студентів і професорсько-викладацького складу інтегруватися в світовий освітній простір.Item Методичні аспекти вокально-хорової роботи із школярами(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Світайло, С. В.У статті розкрито особливості роботи учителя музики із школярами, зокрема з дитячим хоровим колективом: розвиток голосових даних, вироблення співацьких навичок, розучування і виконання вокально-хорових творів. Стисло охарактеризовано жанри хорової музики, підготовчу роботу учителя до занять з музики чи репетицій.Item Підготовка майбутнього вчителя музики до музично-просвітницької діяльності(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Гаркуша, Л.Стаття присвячена теоретичній розробці інтегративних методів підготовки студентів педвузів, майбутніх учителів музики, до музично-просвітницької діяльності. Надані науково обґрунтовані елементи форми, методи організації педагогічної роботи зі студентами.Item Міжпредметні зв'язки в навчанні української мови майбутніх фахівців економічного профілю(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Шахматова, Т. В.В статье обоснована актуальность и эффективность использования межпредметных связей в обучении украинскому языку для будущих специалистов экономического профиля.Item Використання інтенсивних методів у коригувальному тренінгу для іноземних студентів-нефілологів 1 курсу(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Шульга, І. М.Статтю присвячено аналізу інтенсивних методів навчання іноземних мов, виокремлено прийоми, що можуть бути використані для коригувального тренінгу з мови навчання для іноземних студентів-нефілологів 1 курсу.Item Професійно-етична компетентність перекладача: понятійно-термінологічний аспект(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Шевчук, Н. В.У статті аналізується сутність професійно-етичної компетентності майбутніх перекладачів. Виявлено значущі чинники досліджуваної компетентності. Уточнено зміст професійно-етичної компетентності. Обґрунтовано, що запропонована структура професійно-етичної компетентності перекладача базується на розумінні цієї комплексної дефініції як професійної складової майбутнього спеціаліста, професійності як мети та результату процесу професійної підготовки.Item Інформаційно-комунікативні технології вивчення, пояснення і прогнозування криз та відхилень особистісно-професійного розвитку майбутніх учителів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Цина, А. Ю.Розглядаються питання використання інформаційно-комунікативних технологій з метою пояснення і прогнозування відхилень в особистісно-професійному розвиткові майбутніх учителів. Аналізуються психолого-педагогічні особливості застосування інформаційно-комунікативних технології проектування і точного відтворення оптимальних діагностичних дій суб’єктів професійної підготовки, що гарантують переконливість пояснень і прогнозувань криз та відхилень у професійній підготовці, зменшуючи ефект несприятливих упливів освітньо-професійного середовища на становлення майбутнього вчителя. Передбачається можливість діагностичного цілепокладання для подальшого прогнозованого планування і проектування процесу особистісно орієнтованої професійної підготовки, варіювання корекційно-адаптивними методами і засобами, гарантування досягнення визначених галузевими освітніми стандартами завдань професійної підготовки вчителя.Item Інноваційна освітня діяльність педагогічних університетів при реалізації магістерської підготовки студентів(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Субіна, О. О.У статті розкриваються загальні засади реалізації інноваційної освітньої діяльності вищих педагогічних навчальних закладів при підготовці фахівців магістерського рівня, дається характеристика сутності й спрямованості інновацій в освіті, визначаються форми їх реалізації.Item Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов професійного спрямування(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Вікторова, Л. В.У статті розглядається актуальна проблема сучасної професійної освіти: ефективність використання імітаційно-ігрового підходу, який забезпечить формування іншомовної комунікативної компетентності курсантів. Розкриті специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід. Обґрунтовується доцільність використання комп’ютерних технологій та інформаційної мережі Інтернет у процесі навчання іноземних мов.Item Художественно-стилевая компетентность учителя музыки как комплекс профессиональных знаний и умений(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Чай, ПэнчэнВ статье рассматривается психолого-педагогическое содержание художественно-стилевой компетентности будущего учителя музыки. Названная компетентность трактуется как комплекс свойств личности, в который входят: эмпирические и теоретические знания художественных стилей, рационально-мыслительные и художественно-творческие умения.Item Тематика, тексти, мовний та мовленнєвий матеріал у курсі навчання викладання біології англійською мовою(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Турчинова, Ганна ВолодимирівнаУ статті подається характеристика тематики, текстів, мовного та мовленнєвого матеріалу, залученого у курсі навчання викладання біології англійською мовою. Досліджується емпіричний та прагматичний підходи щодо відбору мовного матеріалу.Item Лікарняні установи земств Київської губернії у ліквідації епідемії холери на початку 20 ст.(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Андріяка, Г. О.У статті розкрито діяльність медичного персоналу лікарняних установ земств Київської губернії у наданні медичної допомоги та проведення просвітницької роботи серед населення для ліквідації та запобігання поширенню епідемії холери.Item Деякі особливості поглядів на здоров'я в українських народних прислів'ях та приказках(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Потужній, О. В.; Закопайло, С. А.У статті досліджується, виражене в українських народних прислів’ях та приказках, ставлення українського етносу до особливостей здорового способу життя, фізичного гарту та сили.Item Фізична підготовка дітей 5-6 років в процесі фізичного виховання засобами туризму(Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013) Поліщук, В. В.У статті розкриваються питання планування змісту і засобів фізичної підготовки на заняттях фізичного виховання старших дошкільників з використанням елементів туризму.