Публікація:
Формування змісту творчого навчання харчовим технологіям майбутніх інженерів-технологів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Лазарєва, Т. А.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянуто питання підвищення якості професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі за допомогою формування змісту творчого навчання харчовим технологіям. Запропоновано використовувати дидактичну тривимірну модель. Формування змісту навчання на основі дидактичної тривимірної моделі надасть можливості студентам структурувати навчальний матеріал з харчової технології, системно враховувати ознаки технології, розробляти та удосконалювати харчові технології.
The article considers the issue of increasing the quality of professional training of future engineers’ food industry using simulation content with creative learning food technology. The didactic three-dimensional model to propose is used. Simulation training content allows students to structure course material with food technology, system characteristics into account technology to develop and improve food technology.

Опис

Ключові слова

професійна підготовка, харчова галузь, інноваційні технології, зміст навчання, узагальнена модель, евристичні прийоми, тривимірна дидактична модель, professional training, the food industry, innovation technology, contents of training, generalize model, heuristic method, three-dimensional didactic model

Бібліографічний опис

Лазарєва, Т. А. Формування змісту творчого навчання харчовим технологіям майбутніх інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 168-173.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By