Публікація: Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності
Вантажиться...
Дата
Автори
Харитоненко, Олена Іванівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Узагальнено і описано підходи до розóміння поняття фреймó. Проаналізовано особливості застосóвання фреймів. Визначено й продемонстровано на прикладах можливості викладання теоретичних аспектів фреймінгó в межах кóрсів медіаграмотності. Стаття призначена для фахівців, залóчених до процесó впровадження медіаосвіти в навчальний процес.
The approaches to understanding the concept of a frame are described. Features of application of frames are analyzed. Examples of the possibilities of teaching theoretical aspects of framing within the process of media education have been identified and demonstrated. The article is intended for specialists involved in the process of introducing media education into the educational process.
The approaches to understanding the concept of a frame are described. Features of application of frames are analyzed. Examples of the possibilities of teaching theoretical aspects of framing within the process of media education have been identified and demonstrated. The article is intended for specialists involved in the process of introducing media education into the educational process.
Опис
Ключові слова
фрейм, фреймінг, фреймóвання, фрейм-аналіз («рамковий аналіз»), інтерпретація, маніпóлювання, frame, framing, frame analysis, interpretation, manipulation
Бібліографічний опис
Харитоненко, О. І. Висвітлення поняття фрейму як засобу інтерпретації та маніпулювання в навчальних курсах медіаграмотності / О. І. Харитоненко // Молодий вчений : наук. журн. – 2018. - № 9.1 (61.1) вересень. – С. 128-133.
