Публікація:
Методика формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Соболь, Наталія Віталіївна

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У дисертації досліджено проблему формування художньо-творчої толерантності майбутніх учителів музики у процесі фортепіанної підготовки. На основі антропологічного, аксіологічного, феноменологічного, герменевтичного та компетентнісного підходів сформульовано поняття «художньо-творча толерантність майбутнього вчителя музики», уточнено його структуру, яка складається із трьох компонентів: мотиваційно-емоційного, когнітивноінформаційного та творчо діяльнісного. Розкрито сутність прояву художньотворчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки, що полягає у набутті студентом досвіду творчої інтерпретаційної діяльності.
The thesis defined the main concept of a research - "artistic tolerance of future music teacher" - based on anthropological, axiological, phenomenological, hermeneutic and competence approaches. This term means the personality's sensible attitude to artistic phenomena; the interest in creative work and recognition of the importance of artistic self-expression of an artist, performer and other recipients; the orientation in artistic categories and the specific character of arts; the ability to interpret the image of the work, taking into account peculiarities of genre, style, age, cultural and social values. The structure of future music teacher’s artistic tolerance, which consists of three components such as motivational, cognitive and creative, was clarified. The essence of future music teachers’ artistic tolerance during their piano training raising due to students’ experience in interpretative activities was found out.

Опис

Ключові слова

художньо-творча толерантність, майбутній учитель музики, фортепіанна підготовка, методика формування художньо-творчої толерантності, artistic tolerance, future music teacher, piano training, methodology of formation of artistic tolerance

Бібліографічний опис

Соболь, Наталія Віталіївна. Методика формування художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанної підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Соболь Наталія Віталіївна ; наук. кер. Олексюк Ольга Миколаївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 236 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By