Публікація:
Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

Автори

Харченко, С. В.
Бугайова, О. І.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті зроблено спробу встановити зв‘язок між психолінгвістичним аспектом реалізації текстів соціальної реклами та їх граматичним оформленням. Установлено, що вибір семантико-синтаксичної будови речень текстів соціальної реклами залежить і від використаних прийомів психологічного впливу на адресата.
В статье предпринята попытка установить связь между психолингвистическим аспектом реализации текстов социальной рекламы и их грамматическим оформлением. Установлено, что выбор семантико-синтаксического строения предложений текста социальной рекламы зависит и от использованных приемов психологического воздействия на адресата.
The article attempts to establish a connection between psycholinguistic aspects of social advertising‘s texts and their grammatical design.

Опис

Ключові слова

соціальна реклама, психолінгвістичний аспект, социальная реклама, психолингвистические аспект, social advertisement, psycholinguistic aspect

Бібліографічний опис

Харченко С. В. Психолінгвістичний підхід у вивченні синтаксичного оформлення текстів соціальної реклами / С. В. Харченко, О. І. Бугайова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 8 : Філологічні науки (мовознавство) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 6. – C. 213-221.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By