Публікація:
Системний підхід у дослідженні і організації коригуючого контролю

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Павленко, М. П.
Павленко, Л. В.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглянута проблема використання системного підходу у педагогічних дослідження для розробки системи коригуючого контролю для навчання майбутніх інженерів-педагогів. Виділені головні компоненти коригуючого контролю: цілі, задачі, зміст, засоби, методи, форми, способи, результат реалізації, взаємодія суб’єктів контролю.
В статье рассматривается проблема использования системного подхода в педагогических исследования для разработки системы корректирующего контроля для обучения будущих инженеров- педагогов. Выделены главные компоненты корректирующего контроля: цели, задачи, содержание, средства, методы, формы, результаты реализации, взаимодействие субъектов контроля.
The article focuses on proving system approach in pedagogical researches for development the system of correcting control for training of future engineers-teachers. The main components of correcting control are allocated: purposes, tasks, contents, means, methods, forms, results of realization, interaction of subjects of control.

Опис

Ключові слова

коригуючий контроль, системний підхід, навчання, інженери-педагоги, модель, корректирующий контроль, системный подход, обучение, инженеры-педагоги, модель, correcting control, system approach, training, engineers-teachers, model

Бібліографічний опис

Павленко М. П. Системний підхід у дослідженні і організації коригуючого контролю / М. П. Павленко, Л. В. Павленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип 19 (29). - С. 44-48

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By