Публікація:
Філософські компетентності: якими їм бути?

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Пролеєв, Сергій

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Інститут вищої освіти НАПН України

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядається система загальних та спеціальних компетентностей в освітньому стандарті з філософії. Викладені основні принципи розробки комплексу компетентностей. Визначено їх з’язок з проектом Tuning. В двох таблицях представлені загальні компетентності та спеціальні компетентності на трьох основних освітніх рівнях – бакалавр, магістр, PhD.
В статье рассматривается система общих и специальных компетентностей в образовательном стандарте по философии. Изложены основные принципы разработки комплекса компетентностей. Определена их связь с проектом Tuning. В двух таблицах представлены общие компетентности и специальные компетентности на трех основных образовательных уровнях – бакалавр, магистр, PhD.
The article discusses the system of general and specific competences in the educational standard of philosophy. The basic principles of developing a set of competencies. Define their relationship with the Tuning project. In two tables are general competences and special competences on three main levels of education – bachelor, master, PhD.

Опис

Ключові слова

реформа освіти, компетентності, освітній стандарт, філософія, реформа образования, компетентности, образовательный стандарт, философия, reform of the education, competency, educational standard, philosophy

Бібліографічний опис

Пролеєв С. Філософські компетентності: якими їм бути? / Сергій Пролеєв // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 88-96

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By