Публікація: Філософські компетентності: якими їм бути?
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Пролеєв, Сергій
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Інститут вищої освіти НАПН України
Анотація
У статті розглядається система загальних
та спеціальних компетентностей в освітньому
стандарті з філософії. Викладені основні принципи розробки комплексу компетентностей. Визначено їх з’язок з проектом Tuning. В двох таблицях представлені загальні компетентності
та спеціальні компетентності на трьох основних освітніх рівнях – бакалавр,
магістр,
PhD.
В статье рассматривается система общих и специальных компетентностей в образовательном стандарте по философии. Изложены основные принципы разработки комплекса компетентностей. Определена их связь с проектом Tuning. В двух таблицах представлены общие компетентности и специальные компетентности на трех основных образовательных уровнях – бакалавр, магистр, PhD.
The article discusses the system of general and specific competences in the educational standard of philosophy. The basic principles of developing a set of competencies. Define their relationship with the Tuning project. In two tables are general competences and special competences on three main levels of education – bachelor, master, PhD.
В статье рассматривается система общих и специальных компетентностей в образовательном стандарте по философии. Изложены основные принципы разработки комплекса компетентностей. Определена их связь с проектом Tuning. В двух таблицах представлены общие компетентности и специальные компетентности на трех основных образовательных уровнях – бакалавр, магистр, PhD.
The article discusses the system of general and specific competences in the educational standard of philosophy. The basic principles of developing a set of competencies. Define their relationship with the Tuning project. In two tables are general competences and special competences on three main levels of education – bachelor, master, PhD.
Опис
Ключові слова
реформа освіти, компетентності, освітній стандарт, філософія, реформа образования, компетентности, образовательный стандарт, философия, reform of the education, competency, educational standard, philosophy
Бібліографічний опис
Пролеєв С. Філософські компетентності: якими їм бути? / Сергій Пролеєв // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ : Інститут вищої освіти НАПН України, 2016. – № 2 (19). – C. 88-96
