Публікація: Актуальність розвитку екологічних уявлень особистості в умовах екологічної кризи
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
Лупійко, Людмила Василівна
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто питання формування екологічних уявлень особистості на
сучасному етапі розвитку суспільства. Розкрито актуальність розвитку екологічних уявлень та екологічної свідомості кожної особистості. Висвітлено необхідність формування екологічних уявлень у старших дошкільників. Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Зазначено, що формувати
екологічну свідомість доцільно у молодшому шкільному віці та продовжувати просвітницьку роботу у процесі подальшого розвитку особистості.
In the article the question of forming of ecological imaginations of personality is considered on the modern stage of development of society. Actuality of development of ecological imaginations and consciousness of every personality is exposed. The necessity of forming of ecological imaginations is reflected for senior preschool children. Preschool age is described, as a favourable period for development of cognitive processes and emotional sphere of child. It is marked that to form ecological consciousness advisable in a primary school age and to continue elucidative work in the process of further development of personality.
В статье рассмотрен вопрос формирования экологических представлений личности на современном этапе развития общества. Раскрыта актуальность развития экологических представлений и экологического сознания каждой личности. Отражена необходимость формирования экологических представлений у старших дошкольников. Охарактеризирован дошкольный возраст, как благоприятный период для развития познавательных процессов и эмоциональной сферы ребенка. Отмечено, что формировать экологическое сознание целесообразно в младшем школьном возрасте и продолжать просветительскую работу в процессе дальнейшего развития личности.
In the article the question of forming of ecological imaginations of personality is considered on the modern stage of development of society. Actuality of development of ecological imaginations and consciousness of every personality is exposed. The necessity of forming of ecological imaginations is reflected for senior preschool children. Preschool age is described, as a favourable period for development of cognitive processes and emotional sphere of child. It is marked that to form ecological consciousness advisable in a primary school age and to continue elucidative work in the process of further development of personality.
В статье рассмотрен вопрос формирования экологических представлений личности на современном этапе развития общества. Раскрыта актуальность развития экологических представлений и экологического сознания каждой личности. Отражена необходимость формирования экологических представлений у старших дошкольников. Охарактеризирован дошкольный возраст, как благоприятный период для развития познавательных процессов и эмоциональной сферы ребенка. Отмечено, что формировать экологическое сознание целесообразно в младшем школьном возрасте и продолжать просветительскую работу в процессе дальнейшего развития личности.
Опис
Ключові слова
екологічні уявлення особистості, екологічна свідомість, пізнавальні процеси, емоційна сфера, старший дошкільний вік, ecological imaginations of personality, ecological consciousness, cognitive processes, emotional sphere, senior children preschool age, экологические представления личности, экологическое сознание, познавательные процессы, эмоциональная сфера, старший дошкольный возраст
Бібліографічний опис
Лупійко Л. В. Актуальність розвитку екологічних уявлень особистості в умовах екологічної кризи / Л. В. Лупійко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 204-210
