Публікація: Мовна особистість учителя в процесі комунікації
Вантажиться...
Дата
Автори
Христенок, В. Ф.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті з’ясовуються питання мовної особистості учителя як комунікативного лідера, окреслюються рівні володіння мовою, визначаються комунікативні мовленнєві компетенції мовців, характеризуються важливі комунікативні компоненти студентів – майбутніх учителів.
This article investigated the issue of language teacher identity as a communicative leader, defined the levels proficiency in language, identify communicative competence of speech of speakers, characterized important components of communication of students which are the future teachers.
This article investigated the issue of language teacher identity as a communicative leader, defined the levels proficiency in language, identify communicative competence of speech of speakers, characterized important components of communication of students which are the future teachers.
Опис
Ключові слова
мовна особистість, комунікативний лідер, комунікативні мовленнєві компетенції, рівні володіння мовою, ідіостиль, the linguistic identity, the communicative leader, communicative competence of speech, the levels of proficiency in language, idiostule
Бібліографічний опис
Христенок, В. Ф. Мовна особистість учителя в процесі комунікації / В. Ф. Христенок // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 21 (31). – С. 48-50.
