Публікація: Комп'ютерно орієнтована методична система підготовки майбутніх учителів математики та інформатики до розроблення педагогічних програмних засобів
Вантажиться...
Дата
Автори
Костюченко, Андрій Олександрович
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
У дисертації розглянуто питання стану навчання програмування в педагогічних ВНЗ. Визначено умови та шляхи реалізації процесу підготовки до розроблення педагогічних програмних засобів майбутніх учителів математики та інформатики. Виокремлені концептуальні засади, підходи та етапи створення педагогічних програмних засобів. Обґрунтовано перелік показників якості педагогічних програмних засобів та визначено комплекс вимог, яким вони повинні відповідати. Також розглянуто психолого-педагогічні складові готовності майбутніх учителів до розроблення педагогічних програмних засобів та методи, які можуть використовуватися при підготовці до створення педагогічних програмних засобів.
The thesis deals with the issue of programming training in pedagogical universities. The conditions and the ways of the preparatory process for the development of educational software for future teachers of mathematics and computer science are determined. The conceptual principles, approaches and stages of educational software creation are selected. The list of indicators of quality and set of requirements for educational software are grounded. The psychological and pedagogical elements of future teachers’ willingness to develop educational software and methods that can be used in preparation for the creation of educational software are observed.
The thesis deals with the issue of programming training in pedagogical universities. The conditions and the ways of the preparatory process for the development of educational software for future teachers of mathematics and computer science are determined. The conceptual principles, approaches and stages of educational software creation are selected. The list of indicators of quality and set of requirements for educational software are grounded. The psychological and pedagogical elements of future teachers’ willingness to develop educational software and methods that can be used in preparation for the creation of educational software are observed.
Опис
Ключові слова
педагогічний програмний засіб, парадигма програмування, об’єктно-орієнтоване програмування, методична система навчання, показники якості ППЗ, експертне оцінювання, educational software, paradigm programming, object-oriented programming, methodical training system, indicators of educational software quality, expert evaluation
Бібліографічний опис
Костюченко, Андрій Олександрович. Комп'ютерно орієнтована методична система підготовки майбутніх учителів математики та інформатики до розроблення педагогічних програмних засобів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика) / Костюченко Андрій Олександрович ; наук. керівник Горошко Юрій Васильович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. – 283 с.
