Публікація:
Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Силадій, Іван Михайлович

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Дисертація містить дослідження теоретичних та методичних, психолого- педагогічних і науково-методологічних основ формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти. Розроблено, обґрунтовано та верифіковано модель системи формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти, яка спроектована як взаємозалежний та взаємообумовлений комплекс підсистем: цільовій, методологічно-концептуальній, методично організаційній, інрегративно-змістовій та релевантній, які реалізовано у визначених умовах, а саме – глобального виміру мобільності професійної майстерності викладачів, соціального захисту глобальної демократизації сфери освіти, науки й інноватики та сприятливого психолого-педагогічного клімату організації формування професійної майстерності викладачів, що сформовано на аксіологічній платформі людиноцентризму, студентоцентрованого навчання та природовідповідності.
The dissertation contains research of theoretical and methodical, psychological and pedagogical as well as scientific and methodological bases of shaping teachers’ professional skill for global dimension of democratization of education. The research develops, substantiates and verifies a model system of formation of teachers’ professional skills for the global dimension of democratization of education, which is designed as an interdependent and correlated complex of subsystems: target, methodological and conceptual, methodological and organizational, integrative and content as well as relevant, which are implemented under the defined conditions, namely, a global dimension of mobility of teachers’ professional skills, social protection of global democratization of education, science and innovation and favorable psychological and pedagogical climate of organization of professional skills of teachers, formed on the axiological platform of human-centeredness, student-centered learning and nature relevance.

Опис

Ключові слова

професійна майстерність викладачів, глобалізація, демократизація освіти, система, неперервна освіта, людиноцентризм, teachers’ professional skills, globalization, democratization of education, system, lifelong learning, anthropocentrism

Бібліографічний опис

Силадій, Іван Михайлович. Теоретичні та методичні засади формування професійної майстерності викладачів для глобального виміру демократизації освіти : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; / Силадій Іван Михайлович ; наук. консультант Титова Наталія Михайлівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2021. - 512 с.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By