Публікація:
Знання з астрономії як чинник реалізації принципу неперервності природничої освіти

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Благодаренко, Л. Ю.

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

У статті розглядаються теоретико-методичні підходи до забезпечення принципу неперервності природничої освіти та підвищення якості формування основних природничонаукових понять. Доводиться необхідність інтеграції фізичних і астрономічних знань учнів.
В статье рассматриваются теоретико-методические подходы к обеспечению принципа непрерывности естественнонаучного образования и повышения качества формирования основных естественнонаучных понятий. Приходится необходимость интеграции физических и астрономических знаний учащихся.
The article discusses theoretical and methodological approaches to the principle of continuity of natural education and improving the quality of the formation of basic concepts pryrodnychonaukovyh. We prove the need for integration of physical and astronomical knowledge of students.

Опис

Ключові слова

принцип неперервності природничої освіти, учні, принцип непрерывности естественнонаучного образования, учащиеся, principle of continuity of natural education, students

Бібліографічний опис

Благодаренко, Л. Ю. Знання з астрономії як чинник реалізації принципу неперервності природничої освіти / Л. Ю. Благодаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 7. - С. 11-19.

Зібрання

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By