Публікація: Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи
Вантажиться...
Дата
Автори
Круцевич, Т. Ю.
Соловей, Д. О.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
Стаття присвячена аналізу проблеми та перспективам розвитку форм фізичного виховання в загальноосвітніх
школах. Методи дослідження: аналіз та узагальнення даних науково-методичної літератури; історико-логічний метод;
описовий метод; метод системного аналізу. У ході дослідження визначені недоліки, які не враховують позитивного
досвіду систем фізичного виховання минулого, а саме: відсутність часу в процесі уроку на теоретичну підготовку;
велика кількість учнів молодших і середніх класів на одного вчителя (більше 15 осіб); відсутність обов’язкового
періодичного контролю фізичного розвитку учнів та ін. Виходячи з цього були представлені перспективи удосконалення
змісту, організації і системи впровадження форм занять фізичними вправами в практичну діяльність вчителя.
Статья посвящена анализу проблемы и перспективам развития форм физического воспитания в общеобразовательных школах. Методы исследования: анализ и обобщение данных научно-методической литературы; историко-логический метод; описательный метод; метод системного анализа. В ходе исследования определены недостатки, которые не учитывают положительного опыта систем физического воспитания прошлого, а именно: отсутствие времени в процессе урока на теоретическую подготовку; большое количество учащихся младших и средних классов на одного учителя (более 15 человек); отсутствие обязательного периодического контроля физического развития учащихся и др. Исходя из этого были представлены перспективы совершенствования содержания, организации и системы внедрения форм занятий физическими упражнениями в практическую деятельность учителя.
This article analyzes the problems and prospects of the development of forms of physical education in secondary schools. Methods: analysis and compilation of scientific literature; historical and logical method; descriptive method; the method of system analysis. During the research the disadvantages which do not include positive experience of physical education systems of the past, namely: absence of time during the lesson for theoretical preparation; a large number of junior and middle classes pupils per a teacher (more than 15 people); absence of compulsory periodic monitoring of the pupils` physical development, and others are identified. Based on this prospects for improving the content, organization and implementation of forms of physical training exercise in practical activities of teachers were presented.
Статья посвящена анализу проблемы и перспективам развития форм физического воспитания в общеобразовательных школах. Методы исследования: анализ и обобщение данных научно-методической литературы; историко-логический метод; описательный метод; метод системного анализа. В ходе исследования определены недостатки, которые не учитывают положительного опыта систем физического воспитания прошлого, а именно: отсутствие времени в процессе урока на теоретическую подготовку; большое количество учащихся младших и средних классов на одного учителя (более 15 человек); отсутствие обязательного периодического контроля физического развития учащихся и др. Исходя из этого были представлены перспективы совершенствования содержания, организации и системы внедрения форм занятий физическими упражнениями в практическую деятельность учителя.
This article analyzes the problems and prospects of the development of forms of physical education in secondary schools. Methods: analysis and compilation of scientific literature; historical and logical method; descriptive method; the method of system analysis. During the research the disadvantages which do not include positive experience of physical education systems of the past, namely: absence of time during the lesson for theoretical preparation; a large number of junior and middle classes pupils per a teacher (more than 15 people); absence of compulsory periodic monitoring of the pupils` physical development, and others are identified. Based on this prospects for improving the content, organization and implementation of forms of physical training exercise in practical activities of teachers were presented.
Опис
Ключові слова
урок фізичної культури, форми організації фізичного виховання, недоліки, перспективи, урок физической культуры, формы организации физического воспитания, недостатки, перспективы, physical education lessons, forms of organization of physical education, deficiencies and prospects
Бібліографічний опис
Круцевич Т. Ю. Розвиток форм фізичного виховання в загальноосвітніх школах: проблеми і перспективи / Т. Ю. Круцевич, Д. О. Соловей // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. праць. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 12 (67). - С. 76-79
